Erfaringer med Leandervugge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.779 visninger
31 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Gry91

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig!

Mit dilemma er at jeg altid har ønsket en Leandervugge til mit barn, og var igår i babysam og kigge og ja den er bare nummer et!

Men jeg kom så til at snakke med min mor om der så måske kan opstå problemer med søvnen når man skifter over til en stående seng?

Så fotæl meget gerne om jeres erfaringer!

Leandervugge og så senere tremmeseng, eller kun tremmeseng ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

serinasmor

mg91 skriver:

Mit dilemma er at jeg altid har ønsket en Leandervugge til mit barn, og var igår i babysam og kigge og ja den er bare nummer et!

Men jeg kom så til at snakke med min mor om der så måske kan opstå problemer med søvnen når man skifter over til en stående seng?

Jeg kan godt forstå du ønsker dig den .. den er også rigtig fed ...

Du skal vide at det ikke er alle børn der kan finde ud af at sove i den .. min nevø kunne fx ikke ..

her havde vi kun en tremmeseng ... serina sov i den fra dag 1...

Anmeld

10. september 2011

Dot D

Den var også på min ønskeseddel, vi lejede den hos BabySam, men Sophie ville ikke sove i den, så jeg er rigtig glad for, at vi lejede den og ikke købte den..

Anmeld

10. september 2011

AndreasMor84

Dot D skriver:

Den var også på min ønskeseddel, vi lejede den hos BabySam, men Sophie ville ikke sove i den, så jeg er rigtig glad for, at vi lejede den og ikke købte den..

Der er faktisk mange børn som ikke vil sove i den.. Bare ærgeligt at man ikke kan leje den mere, for det er mange penge at smide efter en vugge, hvis ikke den er brugbar

Anmeld

10. september 2011

Gry91

Jeg har også hørt det med at nogle børn ikke kan lide at sove i den, men har så også hørt nogle som bare var super glade for den! 

Så den er lidt svær for jeg synes der er mange fordele ved den! 

Men ja mange penge at bruge, hvis den bette ikke vil bruge den..

Men tak for jeres tilbagemeldinger!  

Men når i brugte tremmeseng tog så den lille op hver gang og vuggede når der var behov for det ?

Tager imod alle gode råd fra jer kloge babydamer! 

Anmeld

10. september 2011

Maja!

Jeg har leander vuggen hængende i min stue, men en tremmeseng i soveværelset! Og min datter sover i leander vuggen i løbet af dagen men i tremmesengen om natten og det er ikke noget problem! Nu er hun godt nok os kun 19 dage gammel, så ved ikke om der kommer noget senere! Men lige nu fungerer det fint!

Anmeld

10. september 2011

Gry91

Maja! skriver:

Jeg har leander vuggen hængende i min stue, men en tremmeseng i soveværelset! Og min datter sover i leander vuggen i løbet af dagen men i tremmesengen om natten og det er ikke noget problem! Nu er hun godt nok os kun 19 dage gammel, så ved ikke om der kommer noget senere! Men lige nu fungerer det fint!

Okay så er der lidt håb!  

Og hun sover fint nok i den ?

Anmeld

10. september 2011

Josesmor

mg91 skriver:

Vi har leander vuggen og har været rigtig glad for den 

Vi købte vores brugt for 700kr på DBA. Jeg er normalt ikke vild med at købe noget brugt som min datter skal sove i, men alt stoffet kan vaskes og madressen fik en tur i fryseren og derefter en tur med støvsugeren.. Så er der vidst ik nogen fare for noget der

Kan kun anbefale vuggen !!!

Så lige et lille bevis på at vores lille fis ihvertfald godt kunne sove i den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2011

Bom

Vi har leander vuggen og har været rigtig glad for den 

Vi købte vores brugt for 700kr på DBA. Jeg er normalt ikke vild med at købe noget brugt som min datter skal sove i, men alt stoffet kan vaskes og madressen fik en tur i fryseren og derefter en tur med støvsugeren.. Så er der vidst ik nogen fare for noget der

Kan kun anbefale vuggen !!!

Så lige et lille bevis på at vores lille fis ihvertfald godt kunne sove i den

Uhh det er et gammel billede.. Hun er jo bare skøn det lille myr.. (Og forresten, skønt billede med kødsovsen på fb)

Anmeld

10. september 2011

Josesmor

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Uhh det er et gammel billede.. Hun er jo bare skøn det lille myr.. (Og forresten, skønt billede med kødsovsen på fb)

Ja det er et gammelt billede efterhånden!! Vi har lige inviteret til 1 års fødselsdag  Fatter det ikk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.