Hvor længe kan fersk laks holde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Frøken J.

Maja_4000 skriver:

Normalt er det 1 døgn ved 5 grader .. Det bliver jo opbevaret ved 2 grader hos fiskemanden .. Du skulle have smidt det i fryseren

Men prøv at lugte til det .. Jeg tror at jeg ville spise det , hvis det ikke lugtede (:

Jeg regnede jo med, at vi skulle have det ret hurtigt, derfor smed jeg det ikke i fryseren. Det var ret sent jeg fandt ud af, at kæresten skulle spise ude, desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Ja..strimler af kyllingefillet og bacontern og så naturligvis hvidløgsflutes

Tak for tippet

Anmeld

10. september 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

ja det kan du sagtens gøre.. og så et par spiseskeer med olie, og så de krydderier i ønsker.. evt. timian eller sådan noget... barbecue...  

Nammenam - Plejer nemlig at bruge timian til rodfrugterne, det smager bare super

Anmeld

10. september 2011

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

Nammenam - Plejer nemlig at bruge timian til rodfrugterne, det smager bare super

så er aftensmaden vel reddet  

og så evt lave en god sauce til  

Anmeld

10. september 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

så er aftensmaden vel reddet  

og så evt lave en god sauce til  

Sauce? Mig? Vi plejer at lave pulversauce. Haha! Vi er så meget amatører på det punkt

Anmeld

10. september 2011

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

Sauce? Mig? Vi plejer at lave pulversauce. Haha! Vi er så meget amatører på det punkt

så vil jeg anbefale en færdigsauce der bare smager så englene synger..

Rødvinssauce fra knorr..

denne....  

Anmeld

10. september 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

så vil jeg anbefale en færdigsauce der bare smager så englene synger..

Rødvinssauce fra knorr..

denne....  

Ahahhahahaa

Anmeld

10. september 2011

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

Ahahhahahaa

den smager bare så sindssygt godt og ikke som almindelig rødvinssauce... den man salv laver smager af  hvertfald den jeg selv har lavet sammenlignet med denne....

jeg har overvejet bare at varme den og drikke den med sugerør... 

Anmeld

10. september 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

den smager bare så sindssygt godt og ikke som almindelig rødvinssauce... den man salv laver smager af  hvertfald den jeg selv har lavet sammenlignet med denne....

jeg har overvejet bare at varme den og drikke den med sugerør... 

Rødvinssauce er guf! Den og så Jensens favoritsauce... oooooh yeeeah baby! Og så laver mine svigerbobs den BEDSTE brune sauce. Den kunne jeg godt drikke af en kop!

Anmeld

10. september 2011

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

Rødvinssauce er guf! Den og så Jensens favoritsauce... oooooh yeeeah baby! Og så laver mine svigerbobs den BEDSTE brune sauce. Den kunne jeg godt drikke af en kop!

jaaaahh... jeg drak altid brunsauce som suppe på kostskolen fordi at vores kok lavede DEN BEDSTE brunsauce jeg nogensinde har smagt. så når vi skulle have brunsauce så skulle jeg spise af dyb tallerken. og med ske... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.