Er sku en smule trist...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

TineA

Felix's Mor <3 skriver:

.. JAH, det er jeg sku!!

Jeg er jo Mor til Felix på 10 måneder, lige om lidt..

Han er simpelthen så dygtig til mange ting, MEN MEN - han er lidt langsom hvad angår motorikken..

Vi har haft en ergoterapeut til at kigge på ham, og vi har fået nogle øvelser vi skal lave med ham, så han kan komme op på strakte arme, og støtte på hans bem og ikke mindst begynde at kravle...

Og jeg VED at det nok skal komme, MEN jeg bliver bare SÅ ked af det når jeg ser børn der er YNGRE end Felix de kan STÅ SELv og KRAVLE.. Hvorfor kan FELIX så ikke

Jeg føler mig som en DÅRLIG Mor - hvad har jeg  GJORT forkert?! Hvad GØR jeg forkert?!

Trængte lige til at komme ud med det - for manden mener jeg er småtosset når jeg tænker sådan...

Krams Rikke

Undskyld - er du mig??

Her er det det samme - overover min søn er 1 ÅR!!! og ingen ergoterapeut her..

Jeg prøver at lade være med at bekymre mig, men jeg kan sgu ikke lade være!! Knægten kan jo ikke en gang kravle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Fru.Mäes <3

W.. skriver:

Undskyld - er du mig??

Her er det det samme - overover min søn er 1 ÅR!!! og ingen ergoterapeut her..

Jeg prøver at lade være med at bekymre mig, men jeg kan sgu ikke lade være!! Knægten kan jo ikke en gang kravle

Så kan vi trøste os med at vi ikke er ALENE!!

Men som alle de DEJLIGE damer siger, så skal det jo nok komme!!

MEN FUCK, det er sku hårdt.. Ved godt at man ikke skal putte dem ind i noget skema, MEN man kan ikke lade vær´ med at samligne ets barn med de andre i f.eks. mødregruppen...

MEN MEN, hvad er din søn SÅ GOD TIL

Anmeld

8. september 2011

Isabella_mor

Felix's Mor <3 skriver:

.. JAH, det er jeg sku!!

Han er simpelthen så dygtig til mange ting, MEN MEN - han er lidt langsom hvad angår motorikken..

Vi har haft en ergoterapeut til at kigge på ham, og vi har fået nogle øvelser vi skal lave med ham, så han kan komme op på strakte arme, og støtte på hans bem og ikke mindst begynde at kravle...

Og jeg VED at det nok skal komme, MEN jeg bliver bare SÅ ked af det når jeg ser børn der er YNGRE end Felix de kan STÅ SELv og KRAVLE.. Hvorfor kan FELIX så ikke

Jeg føler mig som en DÅRLIG Mor - hvad har jeg  GJORT forkert?! Hvad GØR jeg forkert?!

Trængte lige til at komme ud med det - for manden mener jeg er småtosset når jeg tænker sådan...

Krams Rikke

børn er forskellige... og lille dejlige felix skal nok lære det... han har nok prøvet nogle andre ting af før han fik interessen for at begynde at kravle lidt

Anmeld

8. september 2011

MinNoah

Min dreng kunne ikk andet end sidde på røven eller trille rundt indtil han blev 13 mdr, så begyndte han at kravle, fra den ene dag til den anden.

han begyndte at gå da han var 16 mdr.

Jeg var drønnervøs...!!! Vi havde også fys på ham.

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Felix's Mor <3 skriver:

.. JAH, det er jeg sku!!

Krams Rikke

Åhhhh Rikke

Jeg har det fuldstændig på samme måde som dig!! Isabella er jo et par dage ældre end Felix og er også bagud Heh det eneste hun ikke er bagud med er hendes bisser - nu har hun 10

Hun står ikke op af ting selv - endnu, men sidder på knæ og holder fat (det er en start, jeg ved det...)

Hun kan ikke kravle endnu, men står på alle 4 og tager et par enkelte skridt og falder så på maven og møver sig videre. (Det er kommet i løbet af de sidste par uger)

Alle siger at det nok skal komme, men det er altså lidt... En pige der er et par uger ældre end Isabella i hendes vuggestue gør det hele selv nu...

Men... Jeg har det sådan lidt nu, at det kommer i deres eget tempo. Vi har glat gulv herhjemme, så det har også noget at sige med kravleriet... Bare vent, nu starter jeg på arbejde igen på næste mandag - og så lærer hun det mens jeg er væk

Anmeld

8. september 2011

B&J

Felix's Mor <3 skriver:

Bare han får mine tænder - og Mandens kloghed, så kan det ikke gå helt galt

hihihi jaa gid man kunne bestemme det...

Anmeld

8. september 2011

SussieThyssen

Felix's Mor <3 skriver:

ARH, bare han går nok han skal konfirmeres, så er jeg tilfreds.. Nægter at børe ham op af kirkegulvet

Jeg må bare lade Felix være Felix - også lade ham få den tid det vil tage ham at lære...

Hehe..jeg kan fortælle dig, at min den mellemste fik en cykel, da hun blev 3 år, og fra det øjeblik, der kom motorikken helt på plds..og hun har aldrig siden været bagud motorisk.
Forresten..hun havde og har en super finmotorik (øje/hånd-koordnation) i stedet..har din Felix også det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.