Er sku en smule trist...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Fru.Mäes <3

anmaj skriver:

det skal nok komme.. min søn var dygtig nok motorisk og krøb indtil han var 11 mdr.. så kravlede han og gik så da han var 13 mdr... men han er først rigtig begyndt at sige noget forståeligt nu og han er lige blevet 2 år. jeg har også været rigtig ked af han ikke kunne sige mere, men så var han jo bare dygtig til noget andet..

her kommer klichéen lige igen "det kommer"

- han er dygtig til mange andre ting! Så MOR her, skal nok bare lige sluge at han ikke er så hurtig motorisk..

Min sundhedsplejerske siger faktisk at han er DOVN!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

B&J

Felix's Mor <3 skriver:

- tusind tak...

Nej, jeg ved det godt.. Men bliver bare, ÅHHH - sådan HVORFOR?! Jeg ville så gerne have at han kunne ALT..

MEN MEN, glemte - han kan GUMPE

fordi han ligner sin mor kunne jeg lige læse neden under at du også var sent ude så det er meget alm når du også var

Anmeld

8. september 2011

anmaj

det udtryk tror jeg ikke man kan give særligt mange børn uden at tage fejl... jeg tror børn kan ændre sig så meget på ufatteligt kort tid, så lige pludseligt kan du ikke holde styr på ham

Anmeld

8. september 2011

Fru.Mäes <3

Lise skriver:

Jeg forstår dig godt. Men børn er forskellige, og det kommer før eller siden

Han taler sikkert meget hurtigere end så mange andre. Nogle er hurtige til det ene, andre er hurtige til noget andet. Min yngste var over alt hele tiden mega tidligt, så har har konstant minimum tre blå buler i hovedet og har haft det siden han var 8 mdr, men han er nu 1½ år gammel og kan næsten intet sige. Og sådan er det bare

Men det er sjældent vi ser en to-årig der ikke kan kravle/gå eller en 3-årig der ikke snakker.

Lige pludselig så kan han det hele. Bare vent og se  Og så vil du savne den tid hvor du vidste hvor han var

Men jeg bliver osse ked af det, når vi f.eks. er sammen med Mandens Mor og PapMor - så er det første de siger "NEJ, støtter du ikke på dine ben endnu?! Rikke hvad gør du da ved ham?!"

ØHHHMMM, det hjælper ikke lige på det

MEN ved at det nok skal komme - skal bare lige slå kold vand i blodet og tage ham, som han nu engang ER.. Lidt langsom, motorisk...

Anmeld

8. september 2011

Fru.Mäes <3

Bondefruen skriver:

Præcis, jeg kender også mange hvor deres brøn først kravlede EFTER de havde lært at gå, og nogle lære det bare aldrig, min veninde, hvis drenge er 10 dage ældre end min den ældste, har kun liiii lært af gå (19 mdr) og kravle aner han ikke hva er

Min lillesøster gik osse før hun kravlede

Meget sjovt at nogen børn springer det der kravlen over...

Anmeld

8. september 2011

Fru.Mäes <3

B&J skriver:

fordi han ligner sin mor kunne jeg lige læse neden under at du også var sent ude så det er meget alm når du også var

JAH, han ligner FAR på en prik med udseende - men han ligner mig MEGET på hans sind

Anmeld

8. september 2011

B&J

Felix's Mor <3 skriver:

JAH, han ligner FAR på en prik med udseende - men han ligner mig MEGET på hans sind

Nååååå

Anmeld

8. september 2011

Fru.Mäes <3

anmaj skriver:

det udtryk tror jeg ikke man kan give særligt mange børn uden at tage fejl... jeg tror børn kan ændre sig så meget på ufatteligt kort tid, så lige pludseligt kan du ikke holde styr på ham

... Lige pludselig er han over ALLE bjerge.. Så jeg skulle nok bare NYDE at han stadigvæk er så meget baby, at han vil bæres rundt

Anmeld

8. september 2011

Fru.Mäes <3

B&J skriver:

Nååååå

Bare han får mine tænder - og Mandens kloghed, så kan det ikke gå helt galt

Anmeld

8. september 2011

2babygirls

Felix's Mor <3 skriver:

.. JAH, det er jeg sku!!

Jeg er jo Mor til Felix på 10 måneder, lige om lidt..

Han er simpelthen så dygtig til mange ting, MEN MEN - han er lidt langsom hvad angår motorikken..

Vi har haft en ergoterapeut til at kigge på ham, og vi har fået nogle øvelser vi skal lave med ham, så han kan komme op på strakte arme, og støtte på hans bem og ikke mindst begynde at kravle...

Og jeg VED at det nok skal komme, MEN jeg bliver bare SÅ ked af det når jeg ser børn der er YNGRE end Felix de kan STÅ SELv og KRAVLE.. Hvorfor kan FELIX så ikke

Jeg føler mig som en DÅRLIG Mor - hvad har jeg  GJORT forkert?! Hvad GØR jeg forkert?!

Trængte lige til at komme ud med det - for manden mener jeg er småtosset når jeg tænker sådan...

Krams Rikke

Heldigvis er børn forskellige, og det gør ham ikke mindre fremmelig bare fordi han lige venter med at kravle lidt!!!

Go go Felix

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.