hvordan er det i jeres børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

june1987

nettemor skriver:

kan godt se hvad du mener og skulle nok have været mere direkte. men der var ikke andre forældre der på det tidspunkt. der stod 4 voksne kvinder i køkkenet. og det var første gang i år at jeg afleverede hende. så syns jeg godt de kan være lidt ekstra opmærksom. men er enig i hvad du siger med at de self ikke kan stå og snakke med forældrene om løst og fast i en ½ time.. så forsvinder tiden jo ..

det er ikke altid nemt, det siger jeg bestemt ikke. Men man forældre er virkelig "åååååh (river sig i håret" ) bruger en time på at hente og en time på at afl. og dem er der altså en del af, de børn lærer aldrig at løsrive sig, og det er jo en vigtigt led i deres liv at de finde ud af man kommer igen, hvad pokker gør man når de skal i skole, samt det også er MEGET forstyrrende for de andre børn fordi feks "frederiks mor" altid skal bruge en time på at sige farvel og pædagogen er nødt til at rette kontakt til dem og give dem lidt opmærksomhed, så jeg forstår dem udmærket godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Ciss

Der er sikkert en del tidsslugere blandt forældrene, men hvis det er et problem, så er det op til pædagogerne at tage den sag op med de pågældende forældrer. Det er ikke en undskyldning for at være afvisende og ignorere en forespørgsel, når en for dem "fremmed" person kommer og afleverer et barn.

Og uanset er der ingen undskyldning for at være uhøflig. Det er i hvert fald uprofessionelt.....

Alle kan jo selvfølgelig have en dårlig dag, men det må også være i orden at tage denne slags ting op, uden at blive mødt med sure miner.

Håber, ting går sig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.