nu er det også svært for pædagoger og være omkring 58 børn og være obs på det, de dage hvor Cecilia har behov for det spørger om en vil vinke med hende og så kommer de.
nu er hun 5 og kommet ovenpå, og der kan vi ikke vinke til børnene og hun er 5 år hun acceptere når jeg går og ved jeg kommer til og forlader hende altid med et smil og kys og kram.
har set forældre der render hen til pædagogerne for at sige og snakke i en halv time omkring deres barn, men de tager jo netop kostbart tid fra de andre børn.
jeg snakker kun kort med dem hvis de har noget at sige ellers siger jeg godmorgen og ha en god dag og vises når jeg henter hende.
vi har valgt at gøre det kort så der ikke kommer de gnidninger med hun hellere vil med hjem, og det er kommet med godt resultat.
men hovedpointen er jo at de ikke kan være over alt hvor end de gerne vil, heller spørge direkte er der en der lige vil hjælpe i stedet for at fortælle om barnet her til morgen det ser de måske som en ting at nårh "du " fortæller hun er lidt sur så ved de det, når du ikke spørger om hun vil vinke kan de jo ikke læse ens tanker...
Anmeld