Job og barn syg! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
elvital skriver:

Nhå gud, det trode jeg godt at han kunne.

Altså hvis man er presset ud i en hvid løgn så kan det jo blive en nødvendighed at kunne!

Nej, det kan han ikke. Det ville også være svært. Hvordan skulle man f.eks. dokumentere, at ens barn har feber eller kaster op mv.

Man kan jo komme ud for det, hvis barnet bliver sygt om søndagen og ikke har nogen til, at passe om mandagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

*A*

Hvad gør i når jeres børn er syge over længere periode? Min har lige fået skoldkooper nu! Hvis nu det vare over en længere periode hvordan får i det så til at passe med fri på jobbet? Min barsel slutter nemlig på mandag! Ha ha pinligt at starte med barns første sygedag!

Hej,

Har du ikke nogle feriedage eller ferie/fridage tilbage? Ved godt at det er røv og nøgler at bruge sin ferie på et sygt barn. Jeg er stadig på barsel og starter på job igen sidst i sep. Jeg har stadig al min ferie + ferie/fridage som skal bruges i dette ferieår...

Anmeld

8. september 2011

elvital

*A* skriver:

Hej,

Har du ikke nogle feriedage eller ferie/fridage tilbage? Ved godt at det er røv og nøgler at bruge sin ferie på et sygt barn. Jeg er stadig på barsel og starter på job igen sidst i sep. Jeg har stadig al min ferie + ferie/fridage som skal bruges i dette ferieår...

jeg brugte alt min ferie inden jeg gik på barsel nov.2010.

Optjener man ferie imens man egentlig har barsel? Altså som man har ret til at bruge lige direkte efter barsel?

Anmeld

8. september 2011

*A*

elvital skriver:

jeg brugte alt min ferie inden jeg gik på barsel nov.2010.

Optjener man ferie imens man egentlig har barsel? Altså som man har ret til at bruge lige direkte efter barsel?

Ok...

"Hvis du har fået fuld eller delvis løn under din barselsorlov, har du optjent ferie med løn under barselsorloven til brug for det følgende ferieår."

Fundet her...

Anmeld

8. september 2011

elvital

*A* skriver:

Ok...

"Hvis du har fået fuld eller delvis løn under din barselsorlov, har du optjent ferie med løn under barselsorloven til brug for det følgende ferieår."

Fundet her...

fedt for det har været med fuld løn!!!!

Anmeld

8. september 2011

*A*

elvital skriver:

fedt for det har været med fuld løn!!!!

Nemlig... Jeg har ogå optjent ferie, men jeg har været på barsel  

Du kan sagtens holde ferie i forlængelse af din barsel. En fra min mødregruppe gør det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.