Vi har forskellige måder at slappe af herhjemme på.. Jeg vil gerne stene foran computeren, og han vil gerne snakke om sin dag. Når han giver et af de der laaaaaaaaaaaaaange kys, tænker jeg også, årh kravl nu af mig! Da vi fik ungerne passet for ikke så længe siden, gik han og lagde op til sex hele dagen, og jeg havde bare ikke lyst.. Vi kom dog igang til sidst, og hvor var det bare rart 
Men jeg ved, at det bare er en periode, og han ér manden i mit liv. Jeg ville ikke bytte ham for noget som helst i verden..
I stedet for at skubbe ham væk, når han kommer med sine laaaaaaaange kys, så kysser jeg tilbage, for jeg ved jo godt, at det ikke kun er mine behov der tæller, og han har også brug for nærhed og kærlighed. Det er ikke hans skyld, at jeg er brugt kl.19.. Han er til gengæld også god til at respektere det, når jeg virkelig ikke orker det, men bare gerne vil sidde selv..
Han hjælper utroligt meget i hverdagen, det giver sig selv, han er hjemme det meste af dagen.. Vi er gode til at fordele opgaverne, også selvom vi ikke har snakket om det..
Indimellem har jeg lyst til at forlade ham, og tænker, at det hér, det gider jeg fandme ikke bruge resten af mit liv på! Han er dum og grim og åndsvag, og fatter han bare INGENTING??!
Men ugen/måneden efter, så er han bare den bedste alligevel 
Det er aldrig nemt at holde et forhold kørende år efter år. Når den første forelskelse har lagt sig, så er det med at huske på hvad man har, og hvor meget han er værd. Når det hele går op i rengøring og tøjvask, så er det med at huske på, at man selv skal gøre en indsats for at få andet ind i hverdagen også.. Hvis man siger "jeg gider ingenting, og keder mig", så vil jeg sige, at det er éns egen skyld.. Og hvis man så ikke engang vil gøre en indsats og prøve nogen ting af, så fortjener du ham heller ikke..
Jeg kan ikke sige om jeg stadig er sammen med ham om 10 år, men jeg kan sige, at jeg gerne vil være sammen med ham idag, og imorgen..
Ca 1-2 gange om året, skal jeg lige minde ham om, at jeg er hans kæreste, og ikke hans mor, og at han skal gøre noget for at holde på mig - lige som jeg selv skal huske at gøre noget for, at holde på ham - det er enten mere sex (plejede det at være), flere kærtegn, flere "hvor er du smuk idag", en lille blomst indimellem, lidt fodmassage. Også gør han noget ud af det et par mdr, også går det lidt i glemmebogen igen.. Men så husker jeg ham på det igen, når det er ved at være for lang tid siden
Også gør han noget ud af det et par mdr, også går det i glemmebogen igen.. Så siger jeg det igen, osv osv osv.. Han er ikke træt af at jeg minder ham om det, for han siger selv, at jeg skal gøre det, og hellere dét, end at jeg forlader ham lige pludselig 
Man skal passe og pleje sit forhold, især efter et par år, for ellers går det skævt, også er der ikke længere noget at pleje... Man bestemmer selv, hvor mange kræfter og hvor mange snakke man vil bruge, og det samme med partneren...