Flyverdragt vinter 2011. hvad hulen skal jeg vælge??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

LauraLW

Ranarupta skriver:

Jeg aner simpelthen ikke, hvad vi skal vælge at gøre.
Min søn er 16 mdr. og går endnu ikke. Men det varer vist ikke længe.

Jeg snakkede med dagplejeren, der ikke mener, at han kommer til at gå rundt til vinter, da han ikke vil kunne finde ud af det med vinterstøvler... Og dermed mener hun ikke, at vi skal købe en flyverdragt til ham.
MEN hvad skal han så have? Termotøj? Overtræksbukser? Regnbukser?
Aner det simpelthen ikke...

Hilfe!  

Han skal da stadig ha en flyverdragt :-) Han skal da kravle rundt i sneen eller sidde og lege i den  selvom han ikke kan gå.

Og til fødderne, hvis han ikke går, køber i nogle overtræksfutter. - De er både varme og kan tåle snevejr

Ellers kan jeg anbefale termotøj til efteråret :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Ranarupta

DAs mor skriver:

David gik først da han var knapt 16 mdr (= slut dec. 2007) men han havde da en flyverdragt alligevel! De synes jeg er lidt mærkeligt hun siger, for han skal vel ud alligevel...? eller har hun tænkt han skal sidde inde indtil han kan gå?

I øvrigt gik David "perfekt" efter to uger - det synes jeg ofte man ser når de først går omkring de der 15-16 mdr (eller senere) - så det gør Albert måske også  

Jo, de er ude hver dag, men jeg tror, at hun tænker, at det så kan klares med termotøj og måske et par regnbukser ud over...
Men altså... jeg har nu besluttet mig for, at han skal have en flyverdragt. 
Og så tager jeg en beslutning om fodtøj, når vi når til det kolde vejr  

Anmeld

12. september 2011

Ranarupta

LauraLW skriver:

Han skal da stadig ha en flyverdragt :-) Han skal da kravle rundt i sneen eller sidde og lege i den  selvom han ikke kan gå.

Og til fødderne, hvis han ikke går, køber i nogle overtræksfutter. - De er både varme og kan tåle snevejr

Ellers kan jeg anbefale termotøj til efteråret :-)

Ja, det er jo det samme jeg tænker  
og tak 

Anmeld

12. september 2011

LinLin

Ranarupta skriver:

Jo, de er ude hver dag, men jeg tror, at hun tænker, at det så kan klares med termotøj og måske et par regnbukser ud over...
Men altså... jeg har nu besluttet mig for, at han skal have en flyverdragt. 
Og så tager jeg en beslutning om fodtøj, når vi når til det kolde vejr  

Ok - men jeg synes da stadig en flyverdragt er at foretrække - den er jo "ud i et" = ingen sne  der smutter ind under jakken...

Du kan jo købe sådan nogle overtræksfutter til ham!

Anmeld

12. september 2011

Ranarupta

DAs mor skriver:

Ok - men jeg synes da stadig en flyverdragt er at foretrække - den er jo "ud i et" = ingen sne  der smutter ind under jakken...

Du kan jo købe sådan nogle overtræksfutter til ham!

Ja, jeg er helt enig

Ved ikke, hvad hun egentlig tænkte... Hun er ellers super-fornuftig, men lige dér...

Vi skal jo ud at boltre os med hunden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.