Ranarupta skriver:
Jeg aner simpelthen ikke, hvad vi skal vælge at gøre.
Min søn er 16 mdr. og går endnu ikke. Men det varer vist ikke længe.
Jeg snakkede med dagplejeren, der ikke mener, at han kommer til at gå rundt til vinter, da han ikke vil kunne finde ud af det med vinterstøvler... Og dermed mener hun ikke, at vi skal købe en flyverdragt til ham.
MEN hvad skal han så have? Termotøj? Overtræksbukser? Regnbukser?
Aner det simpelthen ikke...
Hilfe!
Selvom han ikke kan gå ville jeg nok købe en flyverdragt alligevel... Hvis han er 16 måneder, så vil han da elske at få en tur på en bobslæde, hen af fortovet ned for at handle, hvis der ligger sne... Så skal han jo ikke sidde og blive kold...
Vores datter havde en flyverdragt sidste vinter hvor hun var 12 måneder, og brugte den alligevel en del, hun kunne gå, men havde ingen vinterstøvler, så var ikke fordi hun var ude og gå i sneen. (hun havde vandtætte futter på) Men hun havde da også flyverdragt på når vi gik tur med hende i klapvognen.
Min datter har også termotøj, det bruger hun kun til at sove til middag i i barnevognen... det er ikke vandtæt.
Regntøj er som udgangspunkt ikke varmt men holde vand/sne ude. Men hvad er ideen i at holde sneen ude af bukserne hvis man alligevel fryser fordi det ikke er isoleret.
Overtræksbukser, bliver som regel først lavet fra størrelse 110 i de fleste mærker, fordi de små børn ellers får sne op under jakken, hvis de sidder/ligger på jorden og leget i 2 minutter...
Så jeg ville klart anbefale dig en flyverdagt...
Anmeld