Flyverdragt vinter 2011. hvad hulen skal jeg vælge??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.204 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. september 2011

lillelunasmor

Kære kloge mødre!

Nu skal jeg vælge den ultimative flyverdragt til den vores meget aktive pige. Hun er tumleglad og elsker alt slags udevejr!

Der er så mange flyverdragter at vælge imellem. Prisen er ikke så vigtig bare jeg får kvalitet for pengene.

Hvad har i valgt til jeres unger og hvad kan i anbefale? 

jeg er meget interesseret i at få navne på modellerne og hvis i har mod på det må i gerne komme ind på:

vandtæthed,  slidstyrke, åndbarhed, bevægelighed, vedligeholdelse og rengøring af den ( og hvordan disse faktorer har passet til ligepræcis jeres barn).

Jeg er sikker på i sidder inde med guldkorn, som kom frit frem. :-)

De bedste hilsner Usha

p.s Der er mange af de populærer mærker som ikke er blevet lavet test af og disse er jeg meget nysgerrig for at høre om. (mærkerne er bl.a. molo, småfolk..osv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

lillelunasmor skriver:

Kære kloge mødre!

Nu skal jeg vælge den ultimative flyverdragt til den vores meget aktive pige. Hun er tumleglad og elsker alt slags udevejr!

Der er så mange flyverdragter at vælge imellem. Prisen er ikke så vigtig bare jeg får kvalitet for pengene.

jeg er meget interesseret i at få navne på modellerne og hvis i har mod på det må i gerne komme ind på:

vandtæthed,  slidstyrke, åndbarhed, bevægelighed, vedligeholdelse og rengøring af den ( og hvordan disse faktorer har passet til ligepræcis jeres barn).

De bedste hilsner Usha

p.s Der er mange af de populærer mærker som ikke er blevet lavet test af og disse er jeg meget nysgerrig for at høre om. (mærkerne er bl.a. molo, småfolk..osv)

Jeg har RIGTIG GODE erfaringer med Ticket to heavens flyverdragter!

Min datter på snart 7 år, fik den første flyverdragt fra TTH da hun var 1 år. Den var med dobbelt lynlås og super nem for at komme ind og ud af. Efterfølgende har hun haft baggy modellen med enkelt lynlås - den er også super.

Hun har ALDRIG - og jeg gentager ALDRIG nogensinde været våd i deres flyverdragter - og det skal lige siges, at hun er et barn der altid har været meget fysisk aktiv udenfor.

Det gode ved dragterne er også at de er meget rummelige, så barnet har rigtig god bevægelsesfrihed.

Anmeld

7. september 2011

elvital

lillelunasmor skriver:

Kære kloge mødre!

De bedste hilsner Usha

jeg har købt en småfolk til min! Jeg købte den faktisk sidste år på udsalg! (så sparede man jo lige 50%) Og jeg er så heldig at det ser ud som om at jeg ramte rigtig i størrelsen!

Når jeg kigger p den så ser den ud til at være i rigtig god kvalitet...

Men følger lige med i denne tråd og ser om andre har nogen erfaringer!

Men pæn det er den hvertfald

Anmeld

7. september 2011

lillelunasmor

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har RIGTIG GODE erfaringer med Ticket to heavens flyverdragter!

Min datter på snart 7 år, fik den første flyverdragt fra TTH da hun var 1 år. Den var med dobbelt lynlås og super nem for at komme ind og ud af. Efterfølgende har hun haft baggy modellen med enkelt lynlås - den er også super.

Hun har ALDRIG - og jeg gentager ALDRIG nogensinde været våd i deres flyverdragter - og det skal lige siges, at hun er et barn der altid har været meget fysisk aktiv udenfor.

Det gode ved dragterne er også at de er meget rummelige, så barnet har rigtig god bevægelsesfrihed.

spændende! havde den første du havde pels i hatten? Synes nemlig det ser så flot ud, men er lidt i tvivl om hvor praktisk det er mht rengøring.

Anmeld

7. september 2011

lillelunasmor

elvital skriver:

jeg har købt en småfolk til min! Jeg købte den faktisk sidste år på udsalg! (så sparede man jo lige 50%) Og jeg er så heldig at det ser ud som om at jeg ramte rigtig i størrelsen!

Når jeg kigger p den så ser den ud til at være i rigtig god kvalitet...

Men følger lige med i denne tråd og ser om andre har nogen erfaringer!

Men pæn det er den hvertfald

Ja jeg har jo læst diverse test, men man må erkende at de bedste dommere jo nok er brugerne selv jo :-)

Anmeld

7. september 2011

LinLin

lillelunasmor skriver:

Kære kloge mødre!

De bedste hilsner Usha

Jeg har købt reima-flyverdragter til drengene...

De har 10.000 i det der vandsøjletryk og kan tåle tørretumbler/varmeskab - det var sådan det jeg gik efter (udover pasform selvfølgelig )

Jeg har fået at vide de skulle være super mht slidstyrke, men har ikke personlig erfaring med dem - men i år skulle de altså prøves

Anmeld

7. september 2011

DAs mor skriver:

Jeg har købt reima-flyverdragter til drengene...

De har 10.000 i det der vandsøjletryk og kan tåle tørretumbler/varmeskab - det var sådan det jeg gik efter (udover pasform selvfølgelig )

Jeg har fået at vide de skulle være super mht slidstyrke, men har ikke personlig erfaring med dem - men i år skulle de altså prøves

Reima skulle være ligeså gode som Ticket to heaven!

Anmeld

7. september 2011

LinLin

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Reima skulle være ligeså gode som Ticket to heaven!

Lyder godt   

Anmeld

7. september 2011

lillelunasmor skriver:

spændende! havde den første du havde pels i hatten? Synes nemlig det ser så flot ud, men er lidt i tvivl om hvor praktisk det er mht rengøring.

Nej der er kun pels på dragterne med enkelt lynlås....

Faktisk synes min datter at det var træls med pelsen... "mor, det ser altså ik særlig pænt ud!" - så hun pillede det af

Umiddelbart tror jeg da bare at det skal håndvaskes eller luftes.

Anmeld

7. september 2011

carinagi

hejsa vi har både haft hummel og reima og kan anbefale begge min dreng er en der glider på rumpen ned af bakker elsker at tumle i sne og vand og ikke en gang er det gået igennem og grunden til jeg også kan anbefale dem er de kan komme i tørskab eller tumbler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.