Hvem inviterer I til "baby"'s 1 års?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Zeus

Vi inviterer "kun" den nærmeste familie.. Dvs søskende, og kærestens forældre + hans niece da hun altid er inviteret til alt andet MEN, jeg har også 5 søskende, hvoraf den ene er gift, 2-3 andre har kæreste, den ene har 2 børn, min kæreste har 2 søskende, hvor den ene har 2 børn, den anden har 3, hvor den ene har fået et barn også.. Så vores nærmeste familie, er en flok på 20-22 stykker

Vi plejer at lave kaffemik, noget jeg har fra jeg boede i grønland, hvor de har et bestemt tidsrum at komme i, også smutter de lige så stille igen, når de næste kommer.. Det bliver vi simpelthen nødt til, for jeg orker virkelig ikke at holde 2xfødselsdag hver gang vi skal holde noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

MorDk

Vores Basse kommer til at holde føs'dag i 4 dage (sikke en prins haha) Ej men vi har ikke så meget plads og kunne ikke lige finde ud af hvordan og hvorledes vi skulle arrangerer det så ...

22.09.11 • Kommer Moster 1

23.09.11 • PÅ DAGEN • Morfar & Onkel 1

24.09.11 • Moster 2 & Onkel 2, Mormor og Onkel 3

25.09.11 • Moster 3 (Gudmor), Onkel 4 (Gudfar), og fætre & kusine...

PUHA siger jeg bare!

Anmeld

8. september 2011

Mikkel's mor <3

tror min søn, bror og jeg holder det sammen(41-års).. med mest fokus på bettemanden.. min bror og jeg fylder 20 d. 4. dec og min søn 1 d. 11. dec.. her bliver det
mor, far, mikkel, farmor, farfar, (mormor, morfar) 3 onkler, 3 "oldeforældre" og så et hold venner og deres 2 små børn

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Munder skriver:

Min datter og min niece har fødselsdag samme dag. (min niece er meget stolt af at have fået en kusine i fødseldsdagsgave)

Vi holder familiefødselsdagen sammen og har gjort det i alle 5 år. Vi er begge (min søster og jeg) enige om at fortsætte på den måde indtil en af pigerne siger fra.

Det fungerer super godt. Vi vælge den lørdag/søndag der passer tættest på fødselsdagen og inviterer der. På selve dagen holder vi selv for ungerne.

Tænk over det en ekstra gang, Andrea elsker at fejre det med sin store kusine, og det er altså mere praktisk

Mmm, ja jeg kan godt se fordelene i at de bliver slået sammen, men bliver ikke slået sammen - som jeg skriver i et indlæg længere oppe, så er der ikke plads til at de bliver slået sammen Det ville så resultere i at vi så skal holde fødselsdag x 4 for at få alle med...

Anmeld

8. september 2011

misslea

MissChrista skriver:

Ja, overskriften siger vel sig selv.. Hvem inviterer I til jeres barns 1 års fødselsdag? Har I inviteret flere til 1 års eller er det de samme mennesker der kommer til alle fødselsdagene?
Er det KUN jer og bedsteforældre, eller er det også mostre/onkler? Måske endda venner?

Vi skal holde Wilmas 1 års fødselsdag for vores familie på selve dagen!!! det blir begge hold bedsteforældre, vores søskende med mænd/koner og deres børn.... samt Wilmas oldeforældre!!!

Weekenden efter Wilmas fødselsdag holder vi hendes fødselsdag for vores venner og deres børn....

Anmeld

8. september 2011

2babygirls

MissChrista skriver:

Ja, overskriften siger vel sig selv.. Hvem inviterer I til jeres barns 1 års fødselsdag? Har I inviteret flere til 1 års eller er det de samme mennesker der kommer til alle fødselsdagene?
Er det KUN jer og bedsteforældre, eller er det også mostre/onkler? Måske endda venner?

Vi har inviteret mostre,onkler, bedsteforældre og min moster og onkel.
Vi ved endnu ikke om tiden og energien er til at holde to weekender med børnefødselsdag, så vennerne også kan komme. SÅ meget plads er der heller ikke i vores mini stue

Anmeld

8. september 2011

Nadia&Daniel

MissChrista skriver:

De skal helt sikkert med:

- Daniel's forældre (Laura's farmor og farfar)

- Daniel's søster (Laura's faster/gudmor)

- Daniel's tante og onkel (på morens side) + deres 3 børn

- Daniel's mormor (Laura's oldemor)

- Daniel's onkel + hans 2 drenge og deres kærester (på farens side)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.