Hvem inviterer I til "baby"'s 1 års?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.880 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Mor Christa

Ja, overskriften siger vel sig selv.. Hvem inviterer I til jeres barns 1 års fødselsdag? Har I inviteret flere til 1 års eller er det de samme mennesker der kommer til alle fødselsdagene?
Er det KUN jer og bedsteforældre, eller er det også mostre/onkler? Måske endda venner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Clisolka

Ja, overskriften siger vel sig selv.. Hvem inviterer I til jeres barns 1 års fødselsdag? Har I inviteret flere til 1 års eller er det de samme mennesker der kommer til alle fødselsdagene?
Er det KUN jer og bedsteforældre, eller er det også mostre/onkler? Måske endda venner?

Herhjemme har vi planer om at invitere bedsteforældre og moster, onkel og fætre - det er den gamle tradition i vores familie

Dog er der krise i familien i år - min datter er født 3 dage senere end min nevø, så min søster tror ikke jeg vil holde fødselsdag for min datter der fylder et år (fordi de har åbenbart førsteret når han fylder 9)!!

Anmeld

5. september 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Herhjemme har vi planer om at invitere bedsteforældre og moster, onkel og fætre - det er den gamle tradition i vores familie

Dog er der krise i familien i år - min datter er født 3 dage senere end min nevø, så min søster tror ikke jeg vil holde fødselsdag for min datter der fylder et år (fordi de har åbenbart førsteret når han fylder 9)!!

Hvadc med at holde dem sammen så ? Det var ellers pussigt, at de skulle ha' fødselsdag så tæt op ad hinanden hehe
Jeg kan bare ikke finde ud af hvem jeg skal invitere ti lhans fødselsdag (jaja - den er først i december haha )
Tænker bare: Mor, far, Victor (fødselaren ), moster, onkel, onkel, onkel, onkel, farmor, farfar, mormor, morfar..S er det vel også længe fint!?

Anmeld

5. september 2011

TineA

Vi har lige holdt knægtens fødselsdag

Vi holdt en for ham i tordags (hans rigtige fødselsdag) for 2 hold venner + børn og i lørdags holdt vi for vores forældre, vores bedsteforældre og søskende.

Vi har begge STORE familier, men ikke så meget plads, så vi måtte holde det over to dage

Anmeld

5. september 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

Hvadc med at holde dem sammen så ? Det var ellers pussigt, at de skulle ha' fødselsdag så tæt op ad hinanden hehe
Jeg kan bare ikke finde ud af hvem jeg skal invitere ti lhans fødselsdag (jaja - den er først i december haha )
Tænker bare: Mor, far, Victor (fødselaren ), moster, onkel, onkel, onkel, onkel, farmor, farfar, mormor, morfar..S er det vel også længe fint!?

Jeg havde faktisk termin på min nevøs fødselsdag - så kan det ikke komme tættere på, men efter NF blev jeg sat 5 dage tilbage

Hehe jeg har tænkt tanken, men nej, hun skal have sin egen dag med sin første lagkage Om den ligger i den weekend de har fødselsdag eller weekenden efter er ikke så vigtigt, hun aner jo ikke forskel på datoerne endnu

Ja, det lyder da fint nok - puha, der er en del onkler

Anmeld

5. september 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Jeg havde faktisk termin på min nevøs fødselsdag - så kan det ikke komme tættere på, men efter NF blev jeg sat 5 dage tilbage

Hehe jeg har tænkt tanken, men nej, hun skal have sin egen dag med sin første lagkage Om den ligger i den weekend de har fødselsdag eller weekenden efter er ikke så vigtigt, hun aner jo ikke forskel på datoerne endnu

Ja, det lyder da fint nok - puha, der er en del onkler

Ja, kan egentlig godt forstå du vil ha' hun skal ha' sin egen dag Det ville jeg også ha' for min søn. men bare I kan finde ud af ikke at holde den samme dag, så kører det vel
Ja - der er ski mange onkler Mine to brødre og min kærestes to brødre hehe og så kun ÉN moster og ingen fastre

Anmeld

5. september 2011

Mor Christa

W.. skriver:

Vi har lige holdt knægtens fødselsdag

Vi holdt en for ham i tordags (hans rigtige fødselsdag) for 2 hold venner + børn og i lørdags holdt vi for vores forældre, vores bedsteforældre og søskende.

Vi har begge STORE familier, men ikke så meget plads, så vi måtte holde det over to dage

Uh, ja man kan selvfølgelig også holde det over to gange Super smart

Anmeld

6. september 2011

Tennamor

Her bliver det ligesom når vi selv holder fødselsdage. Hele min mands familie. (hans forældre, bedsteforældre, søskende, mostre og fætre) vi plejer at være ca 20 stykker..

Anmeld

6. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Når vi holder fødselsdag invitere vi bedsteforældre og vores søstre med mand og børn + børnenes gudforældre. Ingen venner.

Anmeld

6. september 2011

Carina:-)

Babymor2010 skriver:

Men det betyder nok også mere for din nevø end for din datter at holde fødselsdag

Men ja hvorfor ikke bare holde det sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.