Hvem inviterer I til "baby"'s 1 års?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Maja_4000

Her bliver vi mange ! ;o

JEG synes at det kun skal være Carolines bedsteforældre , oldeforældre (måske tip-oldemor) og hendes onkler .. 

Men min kæreste synes også at vores mostre , onkler , tanter , fætre og kusiner skal med  Hvis vi skal gøre det på den måde bliver vi nok .. 50 mennesker eller sådan noget .. Så tror jeg må nedlægge veto eller det der :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

musse1

MissChrista skriver:

Ja, overskriften siger vel sig selv.. Hvem inviterer I til jeres barns 1 års fødselsdag? Har I inviteret flere til 1 års eller er det de samme mennesker der kommer til alle fødselsdagene?
Er det KUN jer og bedsteforældre, eller er det også mostre/onkler? Måske endda venner?

her invitere vi de samme om det er 1 års fødselsdag eller om det er 3,7 eller 10 år. er noget andet når vi snakker om store runde fødselsdager og sådan.

men her invitere vi altid de venner, som bor tæt på os, og som vi kan ses med ofte, det samme gør de andre venner vi har som bor langt væk. 

så bliver ellers forældre, søskende deres kvinder/mænd og børn også inviteret med. 

men vi kommer altid op på mange vi kan ikke være flere. selv om alle ikke kommer. 

Anmeld

6. september 2011

L.J.L

MissChrista skriver:

Ja, overskriften siger vel sig selv.. Hvem inviterer I til jeres barns 1 års fødselsdag? Har I inviteret flere til 1 års eller er det de samme mennesker der kommer til alle fødselsdagene?
Er det KUN jer og bedsteforældre, eller er det også mostre/onkler? Måske endda venner?

Vi holdte en lidt større fødselsdagsfest da min søn fyldte 1 år, fordi han ikke var blevet døbt. Så derfor inviterede vi også lidt flere end vi ville gøre normalt. Vi var 35 til fødselsdagsfesten; vores forældre og søskende med kone og børn og alle vennerne.

Nu her til dec hvor han fylder 2 år inviterer vi kun de alle tætteste.

Anmeld

6. september 2011

Clisolka

Carina:-) skriver:

Men det betyder nok også mere for din nevø end for din datter at holde fødselsdag

Men ja hvorfor ikke bare holde det sammen

Hehe ja det gør det sikkert, men 1 år er nu også stort i familien med den første lagkage

Der er desværre ikke plads til at vi slår det sammen - og jeg synes også det er synt for min nevø hvis vi gør det. Den "glæde" skal min søster ikke have, for så har hun vundet igen

Anmeld

6. september 2011

NinaNymannMadsen

vi havde mig,min kæreste(hendes far), hende selv, onkel,tante,faster,3 fætre, moster, mormor,morfar, farmor, papfarfar,farfar, oldemor,oldefar og oldefars kone.

til hendes 2 års fødselsdag var det de samme men vi delte det op over 2 dage

Anmeld

6. september 2011

Rie-mor

Vi var os 3, bedstefoældre og de 2 onkler. Vi havde også inviteret et vennepar med deres børn, men som var forhindret den dag. De kom dog til "rester"dagen efter. Mødregruppen blev inviteret weekenden inden, til en fælles fødselsdag for alle børnene. Det fungerede fint

Anmeld

8. september 2011

Brams

Vi inviterede de samme til Lærkes 1 års fødselsdag, som vi plejer til "alm." fødselsdage. Vi bliver altid omkring 30 mennesker

Anmeld

8. september 2011

Munder

Babymor2010 skriver:

Jeg havde faktisk termin på min nevøs fødselsdag - så kan det ikke komme tættere på, men efter NF blev jeg sat 5 dage tilbage

Hehe jeg har tænkt tanken, men nej, hun skal have sin egen dag med sin første lagkage Om den ligger i den weekend de har fødselsdag eller weekenden efter er ikke så vigtigt, hun aner jo ikke forskel på datoerne endnu

Ja, det lyder da fint nok - puha, der er en del onkler

Min datter og min niece har fødselsdag samme dag. (min niece er meget stolt af at have fået en kusine i fødseldsdagsgave)

Vi holder familiefødselsdagen sammen og har gjort det i alle 5 år. Vi er begge (min søster og jeg) enige om at fortsætte på den måde indtil en af pigerne siger fra.

Det fungerer super godt. Vi vælge den lørdag/søndag der passer tættest på fødselsdagen og inviterer der. På selve dagen holder vi selv for ungerne.

Tænk over det en ekstra gang, Andrea elsker at fejre det med sin store kusine, og det er altså mere praktisk

Anmeld

8. september 2011

Mille83

MissChrista skriver:

Hvis der er 3 dage imellem kan i vel holde på hver jeres dag? Eller? 

Her inviterede jeg bedsteforældre, moster og venner  Tror vi endte med og være 12 på hendes fødselsdag selvom vi holdte det en tirsdag.......

Anmeld

8. september 2011

foto på lærred

De første to år hvor hun ikke rigtig var helt klar over hvad der skulle ske, der var det kun den tætte familie. Bedsteforældre, søskende osv. Da hun blev 3 og var helt bevidst om hendes fødselsdag der holdt vi en stor fødselsdagsfest hvor både familie og venner blev inviteret og sådan vil det også være fremover.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.