Hvad str bruger jeres 1 årig i sko? ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Anne85

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Da Mathilde var 3 år og startede i børnehave, kan jeg huske at hendes skostørrelse var 23 i Angulus. Idag hvor hun er 6,5 år bruger hun str. 31.

Frederikke på 14 mdr. bruger str. 21 i Angulus.... Hendes fødder er betydeligt større end storestøsters var i den alder.

Ja hun har da haft en sød lille fod dengang så din kønne lille marhilde ;-) Har du mon købt vinterstøvler til frederikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Sara.

Nors første sko var lige inden han blev et år og det var str 21.

Nu er han 17 mdr og hans fødder har lige vokset et kæmpe ryk... Den ene dag passede han hans sko, næste dag sku vi købe nye gummistøvler og sko i str.23.

Storesøster er snart 4 og bruger str 28.

Jeg bruger 38-39 min mand bruger str 42, er lidt spændt på hvad de ender med..

Anmeld

4. september 2011

B&J

Anne85 skriver:

Vildt at rykke tre skostørrelser på et halvt år... Og dyrt for mor ;-)

det siger du ikke 

Anmeld

4. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Ja hun har da haft en sød lille fod dengang så din kønne lille marhilde ;-) Har du mon købt vinterstøvler til frederikke?

Nej det har jeg faktisk ikke... Jeg har simpelthen prøvet så mange forskellige skomærker, men der er ingen støvler der sidder ordentligt på hendes fødder. De er alt for buttede og selve benene hører sig heller ikke til de smalleste

Anmeld

4. september 2011

Vial

Der er KÆMPE forskel i størrelser på vinterstøvler.

Tjek lige de er to links og hvor mange cm de måler i str. 21.

En Richter 14,1 cm
En Naturino 12,4 cm

Så du kan slet ikke regne med, hvad størrelse de bruger, det kommer helt an på støvlen.

Min datters Richter støvler er str. 20 og min søns Naturino str. 23. Ikke de modeller jeg har linket til dog. Mine børn er lige knap 13 mdr.

http://www.netsko.dk/shop/richter-1570-vandtaet-16 50p.html
http://www.netsko.dk/shop/naturino-sirino-drengest oevle-1718p.html

I øvrigt skøøøn netskobutik!!

Anmeld

4. september 2011

K&S

KaMa skriver:

Der er KÆMPE forskel i størrelser på vinterstøvler.

Tjek lige de er to links og hvor mange cm de måler i str. 21.

En Richter 14,1 cm
En Naturino 12,4 cm

Så du kan slet ikke regne med, hvad størrelse de bruger, det kommer helt an på støvlen.

Min datters Richter støvler er str. 20 og min søns Naturino str. 23. Ikke de modeller jeg har linket til dog. Mine børn er lige knap 13 mdr.

http://www.netsko.dk/shop/richter-1570-vandtaet-16 50p.html
http://www.netsko.dk/shop/naturino-sirino-drengest oevle-1718p.html

I øvrigt skøøøn netskobutik!!

Hold da op en forskel - det må jeg liiige have i baghovedet, når jeg skal købe sko

Er de små basser begyndt at gå?

Anmeld

4. september 2011

Vial

K&S skriver:

Hold da op en forskel - det må jeg liiige have i baghovedet, når jeg skal købe sko

Er de små basser begyndt at gå?

Nope, de går ikke endnu. Alvin er dog ret godt gående - hvis han har noget at holde i. Der er lang vej for Viola. Hun har nogle lidt udfordrende løse led.. desværre.

Hvad med din trold?

Anmeld

4. september 2011

Lou87

Anne85 skriver:

Hun lyder som en fin lille prinsesse ;-)Min datter bruger 86/92 så ja det hænger nok sammen ;-)Min datters dp moder er enormt meget ude - og det ved jeg hun også er om vinteren - så jeg tænker en god støvle er et must - men for en lille pige der lun lige er begyndt at gå synes eg de fleste vinterstøvler er for store og klodsede

Ja hun var også kun 2650 og 48 cm ved fødsel :-)

Ja jeg synes nemlig også de virker meget klodsede.. Kiggede på dem i skoringen og synes ikk de var så tunge, men klodsede!

Anmeld

4. september 2011

CamillaSoefelt

Anne85 skriver:

Bare for sjov... Hvad størrelse bruger de?Min datter er 13 mdr - hendes første sko - sårn en begynder sko fra - er 22. Men nu prøvede jeg lige at måle efter for at se hvad str vinterstøvle jeg skulle bestille og der tror jeg hun skal have en 23... Synes bare det lyder så STORT! Kan slet ikke huske hvad min søn brugte i den alder - imorgen bliver han 4 og han er oppe i 29 nu

Benjamin er 14 mdr lige om lidt og han bruger ligenu str 20, og vinterstøvler har jeg købt i str 21 til ham. I gummistøvler har jeg købt str 20, synes tit de er så store.

Anmeld

4. september 2011

K&S

KaMa skriver:

Nope, de går ikke endnu. Alvin er dog ret godt gående - hvis han har noget at holde i. Der er lang vej for Viola. Hun har nogle lidt udfordrende løse led.. desværre.

Hvad med din trold?

Han har taget nogle få skridt selv, når han ikke lige har tænkt over det, men går ikke selv endnu  Han går (næsten løber) også meget stabilt med hans gåvogn, han går med den stort set hele dagen

Har de støvler/sko på i DP´en nu? Jeg er nemlig i tvivl om jeg skal købe sko/støvler til Anton nu, for han går jo ikke selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.