Hvad str bruger jeres 1 årig i sko? ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Mille83

Anne85 skriver:

Bare for sjov... Hvad størrelse bruger de?Min datter er 13 mdr - hendes første sko - sårn en begynder sko fra - er 22. Men nu prøvede jeg lige at måle efter for at se hvad str vinterstøvle jeg skulle bestille og der tror jeg hun skal have en 23... Synes bare det lyder så STORT! Kan slet ikke huske hvad min søn brugte i den alder - imorgen bliver han 4 og han er oppe i 29 nu

Nicoline er 15 mdr og bruger str 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Anne85

FrkLarsen skriver:

Tak tak :-) 

Er din Nynne, er hun begyndt at gå?? 

Nynne er en sjov lille fis hvad det angår ;-) For ja hun går, men kun når hun tror hun er selv - har flere gange "taget hende i" at gå inde i stuen - men så snart vi træder ind i rummet sætter hun sig ned. Og det er stadig helt på klumpe dumpe niveau - går max 5 skridt og så falder hun

Anmeld

4. september 2011

Tvillingemor80

Mine piger er 15 mdr og bruger 23 i sko .. Da de var 1 år brugte de 22 .

Anmeld

4. september 2011

Lunae

Anne85 skriver:

Silke en lille fin fod :-) Jeg fik mig et par Bundgaard prewalker i babysam den anden dag til 90 kr - i str 22 - sjovt så stor forskel der er på børn ;-)

Det var filme billigt

Anmeld

4. september 2011

saxa

Oliver bliver 1år fredag og han har lige fået sko i str. 21

Anmeld

4. september 2011

Hvem?

Bare for sjov... Hvad størrelse bruger de?Min datter er 13 mdr - hendes første sko - sårn en begynder sko fra - er 22. Men nu prøvede jeg lige at måle efter for at se hvad str vinterstøvle jeg skulle bestille og der tror jeg hun skal have en 23... Synes bare det lyder så STORT! Kan slet ikke huske hvad min søn brugte i den alder - imorgen bliver han 4 og han er oppe i 29 nu

Phu, aner det ikke, Lauge begyndte at gå da han var 10 mdr og der brugte han str. 22 (fik vist hans første par sko omkring 11 mdr), han er idag 19 mdr og bruger str. 25.

Anmeld

4. september 2011

Bb3031

Alexander bruger som 15 mdr gammel str. 23 i sko. Har derfor købt vinterstøvler til ham i str. 24, da de gerne skal kunne passe ham hele vinteren.

Da han var 12 mdr gammel brugte han str. 22 i sko.

Anmeld

4. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Da Mathilde var 3 år og startede i børnehave, kan jeg huske at hendes skostørrelse var 23 i Angulus. Idag hvor hun er 6,5 år bruger hun str. 31.

Frederikke på 14 mdr. bruger str. 21 i Angulus.... Hendes fødder er betydeligt større end storestøsters var i den alder.

Anmeld

4. september 2011

Nalle

Sebastian er 15 måneder og bruger str 20

Anmeld

4. september 2011

Anne85

Lunae skriver:

Det var filme billigt

Ja ik ;-) engang imellem gør man sig nogle gode kup ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.