Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anne85 skriver: Tillykke med måneds dagen ;-)
Tillykke med måneds dagen ;-)
Tak tak :-)
Er din Nynne, er hun begyndt at gå??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bare for sjov... Hvad størrelse bruger de?Min datter er 13 mdr - hendes første sko - sårn en begynder sko fra - er 22. Men nu prøvede jeg lige at måle efter for at se hvad str vinterstøvle jeg skulle bestille og der tror jeg hun skal have en 23... Synes bare det lyder så STORT! Kan slet ikke huske hvad min søn brugte i den alder - imorgen bliver han 4 og han er oppe i 29 nu
Har lige købt Adams (11½ md) første par sko: str 20. Det brugte David først året efter!
David er 5 år og har stadig små fødder - hans vinter støvler er str 28!
Anne85 skriver:Bare for sjov... Hvad størrelse bruger de?Min datter er 13 mdr - hendes første sko - sårn en begynder sko fra - er 22. Men nu prøvede jeg lige at måle efter for at se hvad str vinterstøvle jeg skulle bestille og der tror jeg hun skal have en 23... Synes bare det lyder så STORT! Kan slet ikke huske hvad min søn brugte i den alder - imorgen bliver han 4 og han er oppe i 29 nu
Lou87 skriver: Ved ikk helt hva der er "normalt" Men ka sige så meget at hun også kun er i 74 i tøj, hun er en str bagud, så måske hun også er det i sko ?? Nej jeg har ikk købt vinterstøvle endnu..Hun går ikk helt af sig selv endnu, og det er begrænset hvor meget de helt små jo kommer ud og boldre sig i sneen i DP.Så jeg afventer og ser hvor meget hun går og ellers har jeg fuzzies til hende
Ved ikk helt hva der er "normalt" Men ka sige så meget at hun også kun er i 74 i tøj, hun er en str bagud, så måske hun også er det i sko ?? Nej jeg har ikk købt vinterstøvle endnu..Hun går ikk helt af sig selv endnu, og det er begrænset hvor meget de helt små jo kommer ud og boldre sig i sneen i DP.Så jeg afventer og ser hvor meget hun går og ellers har jeg fuzzies til hende
Lunae skriver:Camille bliver 1 år på fredag. Hun har et par Bundgaard prewalker og det er str 18! Måske har hun små fødder!?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128