Planlagt kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

raca

ciepige skriver:

Det er jeg skam klar over!

Men ja, regner med at være i Danmark 2½ måned i forvejen.

du skal vide at flyselvskaberne er i deres gode ret til at afvise dig ved flydøren hvis de syntes du ser for stor ud, el.. uden grund end du er gravid..

og når du er og har være i dubai så længe før føslen er det jo ikke akut flyvning, du flyver til og med fra din man.. så forvendt og blive afvist..

når du nu i uge 16 allerede begynder og bekymre dig om fødslen og farens tid osv.. så tror jeg det ville give langt mere ro at du flyttede din adresse og fødte i dubai, de har udemærkede fødelæger dernede.. og er langt mere villige til og lave KS og give smærtestillende end herhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

FogL

raca skriver:

du skal vide at flyselvskaberne er i deres gode ret til at afvise dig ved flydøren hvis de syntes du ser for stor ud, el.. uden grund end du er gravid..

og når du er og har være i dubai så længe før føslen er det jo ikke akut flyvning, du flyver til og med fra din man.. så forvendt og blive afvist..

når du nu i uge 16 allerede begynder og bekymre dig om fødslen og farens tid osv.. så tror jeg det ville give langt mere ro at du flyttede din adresse og fødte i dubai, de har udemærkede fødelæger dernede.. og er langt mere villige til og lave KS og give smærtestillende end herhjemme.

Man kan ikke engang se mave endnu, så tror ikke lige det skulle være af den grund de skulle afvise mig. 

Jeg vil have min familie omkring mig når jeg skal føde. Punktum. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.