ciepige skriver:
  Hejsa piger. 
  Jeg har nu siddet og overvejet lidt om jeg måske skal få foretaget et planlagt kejsersnit når jeg engang skal føde.. Min mand er kun i Danmark 3 ugers tid, så det kan blive lidt besværligt ved en almindelig fødsel. 
  Men jeg ville lige høre jer kloge piger, om man skal have nogle specielle forudsætninger for det, eller om man bare skal snakke om det med lægen/jordemoderen? Og er der ellers andet jeg bør vide? 

Kram herfra! 
Mener du virkeligt det??
Jeg har fået 2 akut kejsersnit, hvilket betyder at næste gang SKAL være planlagt kejsersnit 

- Det betyder at jeg højst sandsynligt ikke skal have flere børn!
Jeg ville gøre alt for at kunne føde normalt, og jeg fatter virkelig ikke at nogen vælger kejsersnit bare fordi det måske lige gør det lidt lettere

Det er den værste jeg har oplevet nogensinde!
Det er et helvede at skulle op og stå og gå efter et kejsersnit, det gør ondt at grine, nyse og hoste osv.
Man kan ikke selv sørge for baby de første dage, men skal have hjælp til stort set alt!
Og det der har været hårdest for mig - man får ikke baby lagt op på maven efter h*n er kommet ud.
Først på opvågningen kan man selv holde sit barn.
Jeg ved ikke om man selv kan vælge kejsersnit på den måde, men hvis man kan, så tænk dig lige om en ekstra gang. 

Anmeld