ciepige skriver:
 Hejsa piger. 
 Jeg har nu siddet og overvejet lidt om jeg måske skal få foretaget et planlagt kejsersnit når jeg engang skal føde.. Min mand er kun i Danmark 3 ugers tid, så det kan blive lidt besværligt ved en almindelig fødsel. 
 Men jeg ville lige høre jer kloge piger, om man skal have nogle specielle forudsætninger for det, eller om man bare skal snakke om det med lægen/jordemoderen? Og er der ellers andet jeg bør vide? 

Kram herfra! 
 Jeg fik foretaget PKS den 25/7 og har stadig mange smerter. Det tog 3 uger før jeg overhovedet selv kunne komme ud af sengen og ALDRIG har jeg haft så mange smerter, sad bare og græd det meste af tiden. Har også prøvet en normal fødsel og det kan klart klart klart bedre anbefales, da man er nogenlunde mobil få timer efter at have født... og efterfølgende ingen eller få smerter. Derudover siger de jo at det ikke er sundt for baby med kejsersnit, da de ikke får de nødvendige tryk på vej ud... Ville klart anbefale dig at holde dig langt væk fra kejsersnit, da det er meget hårdt at skulle være mor med så mange smerter. De kvinder som får PKS uden nogen særlig grund, er ofte meget meget bange for at føde, så bange at det stresser barnet og det tror jeg er den eneste måde du ville kunne komme igennem med et kejsersnit. 
 Kærlig hilsen
 Stefanie 

Anmeld