Planlagt kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

1000Ben

ciepige skriver:

Hejsa piger. 

Jeg har nu siddet og overvejet lidt om jeg måske skal få foretaget et planlagt kejsersnit når jeg engang skal føde.. Min mand er kun i Danmark 3 ugers tid, så det kan blive lidt besværligt ved en almindelig fødsel. 

Men jeg ville lige høre jer kloge piger, om man skal have nogle specielle forudsætninger for det, eller om man bare skal snakke om det med lægen/jordemoderen? Og er der ellers andet jeg bør vide? 

Kram herfra! 

Jeg fik foretaget PKS den 25/7 og har stadig mange smerter. Det tog 3 uger før jeg overhovedet selv kunne komme ud af sengen og ALDRIG har jeg haft så mange smerter, sad bare og græd det meste af tiden. Har også prøvet en normal fødsel og det kan klart klart klart bedre anbefales, da man er nogenlunde mobil få timer efter at have født... og efterfølgende ingen eller få smerter. Derudover siger de jo at det ikke er sundt for baby med kejsersnit, da de ikke får de nødvendige tryk på vej ud... Ville klart anbefale dig at holde dig langt væk fra kejsersnit, da det er meget hårdt at skulle være mor med så mange smerter. De kvinder som får PKS uden nogen særlig grund, er ofte meget meget bange for at føde, så bange at det stresser barnet og det tror jeg er den eneste måde du ville kunne komme igennem med et kejsersnit. 

Kærlig hilsen

Stefanie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

FogL

JeNoVa skriver:

Jeg kan se, du bor i Dubai. Hvorfor føder du så ikke bare dér?

Fordi jeg da vil have min familie omkring mig. Kunne sagtens føde her i Dubai, men vi har et eller andet sted heller ikke råd til at det skulle gå galt hernede.. 

Anmeld

4. september 2011

JeNoVa

ciepige skriver:

Fordi jeg da vil have min familie omkring mig. Kunne sagtens føde her i Dubai, men vi har et eller andet sted heller ikke råd til at det skulle gå galt hernede.. 

Men skal du da ikke betale for at føde i Danmark, når du bor i udlandet? Jeg er bare nysgerrig.

Anmeld

4. september 2011

FogL

JeNoVa skriver:

Men skal du da ikke betale for at føde i Danmark, når du bor i udlandet? Jeg er bare nysgerrig.

Jeg bor ikke officielt i udlandet.. Har stadig min adresse i Danmark og betaler også SKAT 

Men ellers skulle jeg, jo

Anmeld

7. september 2011

TREBARNSMOR

Kejsersnit er ingen dans på roser

Det er ikke kun og sige, at du vil have et kejsersnit

Jeg har lavet to kejsersnit ! men jeg får store børn

Anmeld

7. september 2011

Georgia

ciepige skriver:

Jamen jeg ved jo heller ikke ret meget om det. Jeg har det bare sådan, at jeg VIL have min mand med til fødslen, og det kan han ikke hvis jeg føder udenfor de 2-3 uger han er hjemme :s 

Men ja, kan godt se problemet. 

Er en fødsel ikke noget man tager sig tid til, uanset tid og sted

Anmeld

7. september 2011

sne190810

Af ren interesse, hvordan har du tænkt dig at komme til Danmark for at føde?  Eller har du planer om at være i Danmark i lang tid før fødslen ?

For tænker bare at der er vel ikke særlig mange flyselskaber, som siger 'ja tak' til at flyve med en højgravid fra Dubai til Danmark.

Anmeld

7. september 2011

FogL

sne190810 skriver:

Af ren interesse, hvordan har du tænkt dig at komme til Danmark for at føde?  Eller har du planer om at være i Danmark i lang tid før fødslen ?

For tænker bare at der er vel ikke særlig mange flyselskaber, som siger 'ja tak' til at flyve med en højgravid fra Dubai til Danmark.

Det er jeg skam klar over!

Men ja, regner med at være i Danmark 2½ måned i forvejen.

Anmeld

7. september 2011

sne190810

ciepige skriver:

Det er jeg skam klar over!

Men ja, regner med at være i Danmark 2½ måned i forvejen.

Nååår okay  

Sad bare lige og tænkte at hvis du slet ikke liiige havde taget højde for det, ville det være rimelig stenede.

MEN heldigvis og selvfølgelig for det 

Håber du får en fødsel med din mand ved din side,- på den ene eller anden måde

Anmeld

7. september 2011

FogL

sne190810 skriver:

Nååår okay  

Sad bare lige og tænkte at hvis du slet ikke liiige havde taget højde for det, ville det være rimelig stenede.

MEN heldigvis og selvfølgelig for det 

Håber du får en fødsel med din mand ved din side,- på den ene eller anden måde

Takker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.