Anonym skriver:
Jeg ses kun med mine veninder når jeg har min. 1 barn med mig.. Tager ikke så ofte på cafe mere, men ses når mine veninder kommer herhjem til lidt kaffe - som regel mens kæresten er på arbejde.
Jeg snakker altid ud fra egne behov og peger aldrig finger af ham. Jeg kan f. eks. finde på at sige: "jeg kunne godt have lyst til/brug for at tage ud med Olga i weekenden, det kunne være rigtig rart med lidt cocktails og tøsehygge" og så siger han som regel altid: "hvem skal så passe børnene" eller "hvad gør vi med børnene" eller noget i den stil.
Når jeg får nok så springer bomben og så er det noget i stil med "Jeg får bims af at være hjemme hele dagen lang og ikke se andre mennesker" "Jeg bryder mig ikke om at blive holdt så meget tilbage og være så begrænset, jeg har brug for og lyst til at komme lidt ud, også uden dig indimellem" så siger han at han bliver ked af at jeg ikke vil være sammen med ham hvro jeg så forklare at jeg er ked af at han oplever det sådan, og at det ikke er sådan det hænger sammen, men at jeg blot har brug for at trække vejret osv. Så tror han at jeg skal ud og flirte med en masse andre mænd.
han føler jeg har et hemmeligheds liv bag hans ryg fordi jeg ofte skriver her på baby. Så snart jeg begynder et indlæg siger han: "hvad skriver du" "noget spændende" eller "sikke du skriver" og forventer et svar om hvad jeg skriver. Jeg får >FNIDDER!!!!
Nu skriver jeg udelukkende af egne erfaringer!
Min kæreste var meget jaloux i starten, og er det åbenbart stadigvæk.. Han fik simpelthen af vide, at dét lort gad jeg ikke. Jeg var sammen med HAM, ingen andre, og ville han være jaloux, så måtte han finde sig en anden kæreste! Jeg kunne ikke holde ud, at skulle forsvare mig selv hele tiden.. Hvis han ikke kunne det, så måtte vi gå i parterapi, for det var ødelæggende for mig, at han var på den måde. Siden har han holdt det inde - lige indtil for 1 måned siden. Men det var i starten af vores forhold han fik det af vide, så han har skjult det godt..
Der skal være lighed i et forhold, og at du ikke kan noget, uden at han tjekker op, så skal der andre ting på bordet.. Så må han arbejde med sig selv og sine issues, for det er dig der betaler for det.......
Anmeld