hej
så sidder man her, alene. Manden er ude..
det er meget sjældent han er ude og har ikke ret mange venner så derfor er det vigtigt at han kan dyrke det i håb om at flere kommer til.
Vi var i dag ude at spise hvorefter vi skulle mødes til lidt live musik med nogle venner/bekendte. Kl. 20.30 synes jeg det er på tide at trille hjem med den lille (1 år) og siger selv til kæresten at jeg synes han skal blive, vidste jo at han gerne ville, jeg ville også SÅ gerne være blevet. Jeg har bestemt heller ikke mange venner og ville derfor meget gerne være blevet. Men det kunne vi jo ikke begge to og under også min kæreste at komme lidt ud. MEN jeg kan alligevel ikke lade være at sidde og være så trist over at de er ude og hygge sig, mens jeg sidder her helt alene. Jeg føler min kæreste lægger mig lidt i håndjern, og da jeg er en der virkelig der har brug for at komme ud og se andre mennesker så er det begyndt at være en lille (læs: stort) problem for mig.
Samtidig bliver jeg irriteret over at det altid er ham der ender med at være fri.
Ved slet ikke hvad jeg skal gøre, sagde jo selv at han kunne blive, men det startede egentlig ud med at det kun var mig der skulle afsted og ham der skulle være hjemme, og så ender det lige omvendt. ØV.
Anmeld