Anonym skriver:
Jeg har ikke sagt at jeg holder img tilbage eller synes det er irrieterende han er med. Synes det er synd for ham at jeg har det sådan..
Men jeg har masser af gange sagt at jeg trænger til at komme ud og så siger han at han føler dte er for at komme væk fra ham, hvilket det jo slet ikke er.
Måske kan han ikke forstå hvad det er du savner, hvis han kun har set dig som en "grå mus" til festerne? Som den der bare sidder, og ikke rigtigt får noget ud af det?
Har han dårlig selvtillid, siden han tror det er for at komme væk fra ham? Har du forklaret ham ordentligt, at man får fniller af bare at gå rundt derhjemme 24/7?
Ses du med veninder indimellem? En tur på café? En hyggeaften med lidt god mad? En hyggeaften med kæresten?
Går du i skole/har et arbejde, dvs får du fyldt dit sociale på andre måder?
Der er kun ét sted at starte, og det er hos dig selv.. Hvis du vil have mere frihed, så er det kun dig selv der kan sige det.. Istedet for at sige "du gør også det og det", så sig "jeg savner det og det, og det vil jeg gerne prøve at få lidt mere af, ved at gøre det og det"..
Istedet for at sige til ham her til aften "Ja ja, det er fint, bliv du bare", så sig "Hov hov, det er min tur, og det ved du!"..
Forstår du?
Anmeld