Så trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Så må du sige fra alligevel - du kan jo fortælle ham, at hvis du ikke kommer lidt mere ud, ender det med, at han får 2 børn alene, hvis du udvikler depression eller deslige...

Jeg har sagt til ham mange gange at vi ender med at gå fra hinanden hvis ikke jeg får min frihed tilbage. Jeg kan simpelthen ikke leve et så isoleret liv! Jeg har ikke ret mange rundt om mig, men mange har jeg mistet fordi jeg aldrig kommer ud. Det gør ondt og jeg ønsker virkelig at komme lidt ud.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal få forklaret ham det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Zeus

Anonym skriver:

Jeg vil ikke overlade mine børn til en "tilfældig" barnepige.. Er nok lidt sart, men ønsker kun at mine børn bliver passet af dem der absolut er os nærmest.

Han har nok ikke en decideret trang til at komme ud; jeg skal bare heller ikke gå ud i følge ham. Og så er der sådanne episoder som i dag hvor vi skal ud sammen og jeg ender med at tage hjem alene (det er sket få gange) Når vi er ude sammen, eller jeg tager ham med (selvom jeg faktisk ikke har lyst og jeg er den eneste med kæresten med) så holder jeg mig rigtig meget tilbage, er den kedelige (plejer at være med på den værste) og tager altid tidlig hjem. ØV

Har du sagt det til ham?

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Har du sagt det til ham?

Jeg har ikke sagt at jeg holder img tilbage eller synes det er irrieterende han er med. Synes det er synd for ham at jeg har det sådan..

Men jeg har masser af gange sagt at jeg trænger til at komme ud og så siger han at han føler dte er for at komme væk fra ham, hvilket det jo slet ikke er.

Anmeld

2. september 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har sagt til ham mange gange at vi ender med at gå fra hinanden hvis ikke jeg får min frihed tilbage. Jeg kan simpelthen ikke leve et så isoleret liv! Jeg har ikke ret mange rundt om mig, men mange har jeg mistet fordi jeg aldrig kommer ud. Det gør ondt og jeg ønsker virkelig at komme lidt ud.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal få forklaret ham det..

Der er nok ikke andet at gøre end at tage tyren ved hornene

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Der er nok ikke andet at gøre end at tage tyren ved hornene

Hvordan tænker du? Jeg har jo sagt det mange gange uden at tingene har ændret sig.

Anmeld

2. september 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvordan tænker du? Jeg har jo sagt det mange gange uden at tingene har ændret sig.

SÅ aftal en aktivitet med en veninde og sig til ham at i aften er du altså væk så og så længe og så går du!

Anmeld

2. september 2011

Zeus

Anonym skriver:

Jeg har ikke sagt at jeg holder img tilbage eller synes det er irrieterende han er med. Synes det er synd for ham at jeg har det sådan..

Men jeg har masser af gange sagt at jeg trænger til at komme ud og så siger han at han føler dte er for at komme væk fra ham, hvilket det jo slet ikke er.

Måske kan han ikke forstå hvad det er du savner, hvis han kun har set dig som en "grå mus" til festerne? Som den der bare sidder, og ikke rigtigt får noget ud af det?

Har han dårlig selvtillid, siden han tror det er for at komme væk fra ham? Har du forklaret ham ordentligt, at man får fniller af bare at gå rundt derhjemme 24/7?

Ses du med veninder indimellem? En tur på café? En hyggeaften med lidt god mad? En hyggeaften med kæresten?

Går du i skole/har et arbejde, dvs får du fyldt dit sociale på andre måder?

Der er kun ét sted at starte, og det er hos dig selv.. Hvis du vil have mere frihed, så er det kun dig selv der kan sige det.. Istedet for at sige "du gør også det og det", så sig "jeg savner det og det, og det vil jeg gerne prøve at få lidt mere af, ved at gøre det og det"..

Istedet for at sige til ham her til aften "Ja ja, det er fint, bliv du bare", så sig "Hov hov, det er min tur, og det ved du!"..

Forstår du?

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Måske kan han ikke forstå hvad det er du savner, hvis han kun har set dig som en "grå mus" til festerne? Som den der bare sidder, og ikke rigtigt får noget ud af det?

Har han dårlig selvtillid, siden han tror det er for at komme væk fra ham? Har du forklaret ham ordentligt, at man får fniller af bare at gå rundt derhjemme 24/7?

Ses du med veninder indimellem? En tur på café? En hyggeaften med lidt god mad? En hyggeaften med kæresten?

Der er kun ét sted at starte, og det er hos dig selv.. Hvis du vil have mere frihed, så er det kun dig selv der kan sige det.. Istedet for at sige "du gør også det og det", så sig "jeg savner det og det, og det vil jeg gerne prøve at få lidt mere af, ved at gøre det og det"..

Istedet for at sige til ham her til aften "Ja ja, det er fint, bliv du bare", så sig "Hov hov, det er min tur, og det ved du!"..

Forstår du?

Jeg ses kun med mine veninder når jeg har min. 1 barn med mig.. Tager ikke så ofte på cafe mere, men ses når mine veninder kommer herhjem til lidt kaffe - som regel mens kæresten er på arbejde.
Jeg snakker altid ud fra egne behov og peger aldrig finger af ham. Jeg kan f. eks. finde på at sige: "jeg kunne godt have lyst til/brug for at tage ud med Olga i weekenden, det kunne være rigtig rart med lidt cocktails og tøsehygge" og så siger han som regel altid: "hvem skal så passe børnene" eller "hvad gør vi med børnene" eller noget i den stil.

Når jeg får nok så springer bomben og så er det noget i stil med "Jeg får bims af at være hjemme hele dagen lang og ikke se andre mennesker" "Jeg bryder mig ikke om at blive holdt så meget tilbage og være så begrænset, jeg har brug for og lyst til at komme lidt ud, også uden dig indimellem" så siger han at han bliver ked af at jeg ikke vil være sammen med ham hvro jeg så forklare at jeg er ked af at han oplever det sådan, og at det ikke er sådan det hænger sammen, men at jeg blot har brug for at trække vejret osv. Så tror han at jeg skal ud og flirte med en masse andre mænd.

han føler jeg har et hemmeligheds liv bag hans ryg fordi jeg ofte skriver her på baby. Så snart jeg begynder et indlæg siger han: "hvad skriver du" "noget spændende" eller "sikke du skriver" og forventer et svar om hvad jeg skriver. Jeg får >FNIDDER!!!!

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Forstår du?

glemte at svare at jeg er på barsel så ser ikke andre mennesker andet end et par besøg af et par veninder der ligeså er på barsel indimellem. Men der er altid børn.

Anmeld

2. september 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

SÅ aftal en aktivitet med en veninde og sig til ham at i aften er du altså væk så og så længe og så går du!

Har jeg også overvejet... Synes bare det er lidt urimeligt bare at sige nu går jeg og så skal du lige smide alt du har i hænderne fordi nu går jeg - agtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.