Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tror også at blive MOAR er det bedste man kan blive - heldigvis er det ønske opfyld for mig - så derefter kommer at få lavet Krøllens værelse Jeg har mega redebygge-halløj, og kan ikke vente!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: Mit er at få min kæreste hjem fra Afghanistan
Mit er at få min kæreste hjem fra Afghanistan
Ja det kan jeg godt forstå !!!
Du har da godt nok en smuk søn Han er sku nuttet
Madam Blå skriver: Jeg vil gerne spole tiden 10 uger frem! Jeg nemlig 30+1 i dag.. Hvis jeg kunne det, så ville jeg forhåbentligt have min lillepige i armene
Jeg vil gerne spole tiden 10 uger frem! Jeg nemlig 30+1 i dag.. Hvis jeg kunne det, så ville jeg forhåbentligt have min lillepige i armene
Heheh ja det ønske kan jeg godt lidt sætte mig ind Lad tiden gå stærkt. Wussshhh trylle trylle
BinaMor skriver: at få min kusine og fætre fri
at få min kusine og fætre fri
Hvor er de henne da ? Hvis jeg må spørge
-Sigrid- skriver: Tror også at blive MOAR er det bedste man kan blive - heldigvis er det ønske opfyld for mig - så derefter kommer at få lavet Krøllens værelse Jeg har mega redebygge-halløj, og kan ikke vente!
Ja det håber jeg at det er
Du kan måske ikke komme igang med værelset ?
AalborgPigen skriver: Hvor er de henne da ? Hvis jeg må spørge
de er fanget af pirater i somalia med min farbror og tante som jeg self også ønsker fri.. så de har siddet i lort det sidste halve år
så hvis jeg kunne ønske skulle de hjem nu og uden mén
Honey<3 skriver: Hvor er de da henne?? Tænker om det er dem som er taget som gidsler af nogle pirater:/
Hvor er de da henne?? Tænker om det er dem som er taget som gidsler af nogle pirater:/
desværre ja
AalborgPigen skriver: Hvad er dit største ønske lige nu.. Mit er at blive MOAR !!!
Hvad er dit største ønske lige nu.. Mit er at blive MOAR !!!
Mit største ønske er at den lille skat i min mave kommer til verden, at intet går galt!
Og dertil senere at blive gift med min kæreste, min eneste ene
Altså lige PT i det her øjeblik... At overspringe Adam Levine og gøre ting mod ham som ikke hører til på en babyside.... Eller.... LOL
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128