Muhmi skriver:
Jeg sad lige på youtube som jeg så tit gør...
Som i kender så bliver én "funny commercial" video hurtigt til noget heeelt andet... Fik klikket på "how to breastfeed" Hvilket i sig selv er helt uskyldigt synes jeg... Sidder så og ser videoen og scroller ned for at se kommentarene (Det er for det meste, dem der er sjove
) Hvor der så står den her kommetar øverst:
Jeg er for, desværre kunne jeg kun selv amme til Daniel var 3 mdr, da jeg så ingen mælk havde tilbage, og blev for meget med både amning, udmalkning og flaske, så til sidst måtte jeg droppe amningen. Jeg håber dog jeg kan amme næste gang 
Det er ikke alle som bryder sig om amningen eller ønsker det, og synes bestemt ikke man er en dårlig mor, om man vælger det ene eller andet.
Jeg kan så ikke forstå man kan se amning som noget perverst. Brysterne er jo altså en del af kvindens krop, og som noget der skal give mad til barnet, bryster er jo først langt senere blevet til noget seksuelt også
Dete r der ik noget galt i, men synes da det er et problem at der så kan være nogle der kan se SÅ meget ned på amning at man tror det giver en form for seksual nydelse 
Dog kan jeg også forstå den, den anden vej. Nogle kvinder virker lidt som om de nyder at vise sig frem når de ammer i offentligheden (dog sjældent man ser det) havde feks en gammel arbejdskollega, som skulle vise sin baby frem, og var på besøg hos mig. Vi kendte ikke hinanden så godt, personligt, kun gennem arbejdet. Hun skulle amme datteren hvilket også var ok, lige indtil hun sad med begge bryster uden noget over og lufttørrede dem i ½ time, det blev for meget, jeg vidste ik hvor jeg skulle gøre af mig selv
Endte med da hun kort efter snakkede om at give mad igen, at jeg måtte verfe hende ud af døren, med noget undskyldning om kl var blevet mange og jeg skulle noget, følte mig så uhøflig, og har jo ingen problemer med amning, men det blev for meget af gode 
Så kan måske se den fra flere vinkler, men at det ligefrem er seksuelt, må jeg stå uforstående overfor