Muhmi skriver:
Jeg sad lige på youtube som jeg så tit gør...
Som i kender så bliver én "funny commercial" video hurtigt til noget heeelt andet... Fik klikket på "how to breastfeed" Hvilket i sig selv er helt uskyldigt synes jeg... Sidder så og ser videoen og scroller ned for at se kommentarene (Det er for det meste, dem der er sjove
) Hvor der så står den her kommetar øverst:
Lige præcis kommentarer på youtube skal du ikk tage for seriøst..
Nu kommer jeg helt sikkert til at lyde rascistisk og frodømmende, men sådan må det være..
Amerikanere rent generelt har et mere voldsomt syn på tingene.. De ser tingene meget sort hvid og f.eks. ELSKER du alle sorte mennesker ellers er du dybt rascist..
Desuden er deres uddannelse anderledes end vores, og der er npogle ting der bare ikke er naturligt for folk under middelklassen (hvis man kalder det det) at vide.. Ved ikk om amning er en af dem.. Men det ku meget vel være det..
Så sådan en holdning ville jeg ikke blive overrasket over at høre..
Så er der også det fænomen de kalder "en troll" på sider som youtube, og det er mennesker der kun siger ting for at forarge og få en reaktion ud af andre..
Så du skal ikke tage det så personligt med lige sådan en kommentar.. Det er enten uvidenhed eller en der bare (succesfuldt) prøver at pisse dig af..
Anmeld