Tand 4½ mdr. what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Isabella får smurt noget på bisserne inden vi lægger hende - og vi hører intet fra hende, før næste morgen 

Yiiiikes, jeg  for at det gel stadig virker ved kindtænderne - de er på vej nu her 

Ååårh, det ville jo være super hvis han kunne få mere end to timer ad gangen... Også for mig

for at det også hjælper på kindtænder, men mon ikke... Apotekeren sagde at hun havde ikke hørt andet end godt om det og at det var meget hurtigt om at virke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Muhmi

Mikkel's mor <3 skriver:

det var så lidt. nej det er slet ikke sjovt at se på at de små pus har så ondt.. heldigvis er det kun den første der er så slem
(siges der)

Årh, det håber jeg da... Han har nemlig rigtig ondt nu her og kan slet ikke finde ro... Det er så synd for ham

Nej det er bestemt ikke sjovt og det hjælper nok ikke at mor også laver ked af det miner til ham, fordi hun har så ondt af ham

Anmeld

1. september 2011

Muhmi

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Haha jeg ved ikke lige hvad det hedder, men det kan vist googles hehe... Det er noget man kan smøre på gummerne som bedøver så det ikke gør ondt mere... Jeg ved dog ikke hvor længe det virker, men her virkede det fint Det er noget hen af det samme som tandlægerne bruger til at overfladebedøve med.. Ikke at det ER det samme, men det kan bruges mod tandpine på de små. Skal jeg kigge efter et link til dig?

Årh, sødt at du vil gøre dig den ulejlighed Men de andre har anbefalet noget der hedder aftamed og det vil jeg lige prøve, tror nok det er det samme som du snakker om

Anmeld

1. september 2011

Dansker I Holland

Muhmi skriver:

Årh, sødt at du vil gøre dig den ulejlighed Men de andre har anbefalet noget der hedder aftamed og det vil jeg lige prøve, tror nok det er det samme som du snakker om

Hehe ALT for de små pus smiler.. Og ja det de snakker om er præcist det jeg mener hehe... Håber det skaber lidt ro omkring jeres lille pus

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Ååårh, det ville jo være super hvis han kunne få mere end to timer ad gangen... Også for mig

for at det også hjælper på kindtænder, men mon ikke... Apotekeren sagde at hun havde ikke hørt andet end godt om det og at det var meget hurtigt om at virke

Haha ja, det virker ret hurtigt!  Min kæreste skulle lige prøve det en dag og var lidt bedøvet bagefter 

Min mor spurgte mig sågar en dag, hvad det hed. Hun ville afprøve det på en tandpine i stedet for piller 

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Lige præcist det jeg mente griner.. Men kunne ikke huske hvad det hed smiler..

Haha nej, vi har også en del navne at holde styr på til de små 

Anmeld

1. september 2011

Muhmi

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe ALT for de små pus smiler.. Og ja det de snakker om er præcist det jeg mener hehe... Håber det skaber lidt ro omkring jeres lille pus

DET håber jeg også!!  Han fortjener god søvn og at lege uden smerter...

Anmeld

1. september 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Haha ja, det virker ret hurtigt!  Min kæreste skulle lige prøve det en dag og var lidt bedøvet bagefter 

Min mor spurgte mig sågar en dag, hvad det hed. Hun ville afprøve det på en tandpine i stedet for piller 

Haha, jamen min SP siger at alt hvad han skal have i munden, skal jeg selv prøve først, så det bliver jeg vel nød til

Altså, når jeg mærker effekten af det, så vil jeg da også helt klart selv bruge det end piller, hvis det vel og mærke virker på voksne

Anmeld

1. september 2011

Mikkel's mor <3

Muhmi skriver:

Årh, det håber jeg da... Han har nemlig rigtig ondt nu her og kan slet ikke finde ro... Det er så synd for ham

Nej det er bestemt ikke sjovt og det hjælper nok ikke at mor også laver ked af det miner til ham, fordi hun har så ondt af ham

årh lille pus da

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Haha, jamen min SP siger at alt hvad han skal have i munden, skal jeg selv prøve først, så det bliver jeg vel nød til

Altså, når jeg mærker effekten af det, så vil jeg da også helt klart selv bruge det end piller, hvis det vel og mærke virker på voksne

Haha ja, herhjemme propper vi også alt i munden først - mere for at smage det  Da hun havde svamp i munden som spæd, skulle min kæreste også smage det gel vi fik = meeeeget sødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.