Tand 4½ mdr. what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.455 visninger
41 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Muhmi

Prøver alt syns jeg... Lindre/"klø" med fingeren på og omkring tanden, prøver det samme med sutten, køle bidering (han kan ikke selv holde bideringen ordenligt endnu), kamillethe, ae pande og shyse, holde og berolige... Men der er ikke så meget der virker syns jeg... Når han har sutten i munden, som jo burde berolige ham, ja så virker det som om det gør ondt på ham.... Altså hvert sut han tager, hvilket jo egentlig er forståeligt nok, for han laver jo undertryk i munden og det er vel ikke rart for sådan en lille ny tand...

Kom så piger, i må have nogle gode råd... Han er så ked.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Dansker I Holland

Muhmi skriver:

Prøver alt syns jeg... Lindre/"klø" med fingeren på og omkring tanden, prøver det samme med sutten, køle bidering (han kan ikke selv holde bideringen ordenligt endnu), kamillethe, ae pande og shyse, holde og berolige... Men der er ikke så meget der virker syns jeg... Når han har sutten i munden, som jo burde berolige ham, ja så virker det som om det gør ondt på ham.... Altså hvert sut han tager, hvilket jo egentlig er forståeligt nok, for han laver jo undertryk i munden og det er vel ikke rart for sådan en lille ny tand...

Har du ikke noget af det der dims til at smøre gummen med? Det plejer og hjælpe her.. Ved self ikke hvor gammel de skal være....

Anmeld

1. september 2011

Mikkel's mor <3

Har du prøvet med en kold vaskeklud ?

ellers kan man købe noget der hedder afta med oral gel.. det har virket rigtig godt her.

Anmeld

1. september 2011

Muhmi

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Har du ikke noget af det der dims til at smøre gummen med? Det plejer og hjælpe her.. Ved self ikke hvor gammel de skal være....

Hehe, noget af det der dims? Det blev jeg jo ikke klogere af?

Babypanodil eller hvad?

Anmeld

1. september 2011

Muhmi

Mikkel's mor <3 skriver:

Har du prøvet med en kold vaskeklud ?

ellers kan man købe noget der hedder afta med oral gel.. det har virket rigtig godt her.

Nej det har jeg ikke, det vil jeg da prøve

Det der afta, er det sådan noget bedøvende noget eller hvad?

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Vi smører med Aftamed herhjemme - det har virket hver gang 

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Nej det har jeg ikke, det vil jeg da prøve

Det der afta, er det sådan noget bedøvende noget eller hvad?

Ja, det bedøver hurtigt - et par sekunder efter kan man intet mærke 

Anmeld

1. september 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Vi smører med Aftamed herhjemme - det har virket hver gang 

Hvad er det og skal man købe det på apoteket?

Anmeld

1. september 2011

DortheSimonsen

Jeg fik noget på apoteket til at smøre hans gummer med, som virkede lokalbedøvende - det var vidundermidlet!

Mener jeg fik det i håndkøb!

Anmeld

1. september 2011

D-Micka

Min læge har udskrevet noget til at smøre på gummerne du kan ringe til din læge og høre om han kan gøre det samme til dig ..
Har dog aldrig brugt det, da det ikke har gerneret ham så meget herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.