Tand 4½ mdr. what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Hvad er det og skal man købe det på apoteket?

Aftamed er noget gel du kan smøre bisserne med - du kan købe det på apoteket uden recept 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Ja, det bedøver hurtigt - et par sekunder efter kan man intet mærke 

Åååååårh.... DET må jeg have!! Altså han ligger og laver "Det gør ondt"-miner når han ligger og sover... Jeg har SÅ ondt af ham... Det lille myr...

Anmeld

1. september 2011

Mikkel's mor <3

Muhmi skriver:

Nej det har jeg ikke, det vil jeg da prøve

Det der afta, er det sådan noget bedøvende noget eller hvad?

det er noget der går ind og lokalbedøver det område der gør ondt, og så falder de jo automatisk til ro.. vi har været rigtig glade for det.. og er det stadig.. den han også bruges hvis man selv har blister eller li.

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Åååååårh.... DET må jeg have!! Altså han ligger og laver "Det gør ondt"-miner når han ligger og sover... Jeg har SÅ ondt af ham... Det lille myr...

En tur på apoteket med dig  Der er ikke noget værre end når de små har ondt 

Anmeld

1. september 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

En tur på apoteket med dig  Der er ikke noget værre end når de små har ondt 

Det ER bestilt! Tusind tak Håber det kan hjælpe lidt på hans søvn om natten så....

Anmeld

1. september 2011

Muhmi

Mikkel's mor <3 skriver:

det er noget der går ind og lokalbedøver det område der gør ondt, og så falder de jo automatisk til ro.. vi har været rigtig glade for det.. og er det stadig.. den han også bruges hvis man selv har blister eller li.

Tusind tak for råd!! Der er simpelthen ikke noget værre end ens barn der har ondt og man ikke kan gøre noget for at hjælpe... MEN det kan man juhuuuuu!!

Anmeld

1. september 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Det ER bestilt! Tusind tak Håber det kan hjælpe lidt på hans søvn om natten så....

Isabella får smurt noget på bisserne inden vi lægger hende - og vi hører intet fra hende, før næste morgen 

Yiiiikes, jeg  for at det gel stadig virker ved kindtænderne - de er på vej nu her 

Anmeld

1. september 2011

Mikkel's mor <3

Muhmi skriver:

Tusind tak for råd!! Der er simpelthen ikke noget værre end ens barn der har ondt og man ikke kan gøre noget for at hjælpe... MEN det kan man juhuuuuu!!

det var så lidt. nej det er slet ikke sjovt at se på at de små pus har så ondt.. heldigvis er det kun den første der er så slem
(siges der)

Anmeld

1. september 2011

Dansker I Holland

Muhmi skriver:

Hehe, noget af det der dims? Det blev jeg jo ikke klogere af?

Babypanodil eller hvad?

Haha jeg ved ikke lige hvad det hedder, men det kan vist googles hehe... Det er noget man kan smøre på gummerne som bedøver så det ikke gør ondt mere... Jeg ved dog ikke hvor længe det virker, men her virkede det fint Det er noget hen af det samme som tandlægerne bruger til at overfladebedøve med.. Ikke at det ER det samme, men det kan bruges mod tandpine på de små. Skal jeg kigge efter et link til dig?

Anmeld

1. september 2011

Dansker I Holland

Babymor2010 skriver:

Aftamed er noget gel du kan smøre bisserne med - du kan købe det på apoteket uden recept 

Lige præcist det jeg mente griner.. Men kunne ikke huske hvad det hed smiler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.