Samler du flasker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Carina1977

SjeBets skriver:

ja men det er mere fordi det irriteret mig at folk smider tingene sådan. Har i byen er det kun ungerne der får  glæde af de smidte flasker, vi har en lille by og alle kender alle. Men i storbyen ville jeg nok lade dem ligge til dem som kunne bruge dem mere. 

Men generelt bliver jeg irriteret på alle der ikke kan finde ud af at bruge en skraldespand og rygere, altså det taget MINIMUM 5 år for et filter at forsvinde i naturen .. tænk lige over det næste gang du skal til at smide det fra dig ... 

Ups

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Isabella_mor

tror aldrig det vil ske for mig at der bare ligger flasker og flyder jeg bor i kbh og her er der støvsuget for pant... jeg er mere typen der stiller en dåse eller en flaske på jorden for at "give et bidrag" til dem der samler flasker..

jeg gemmer kun de flasker vi har herhjemme som vi har drukket... og så er det til sidst på måneden...

Anmeld

6. juni 2013

Emil1234

Er lidt irriteret over, at når jeg er ude og gå sammen med min familie/venner etc., så siger de, at det er unormalt at samle flasker op fra gaden. Men jeg vil gerne have pengene for de pantflasker, men det er lidt svært når de siger, at jeg ikke skal samle dem. Har I forslag til, hvad jeg kan gøre, for at de vil lade mig gøre det?

Anmeld

6. juni 2013

Savannah

Ja, min kæreste gør det især og han har altid en pose til pant i tasken. Vi er ret miljøbevidste og så er det jo for Søren penge der ligger der.. De bliver alle sat på datterens opsparing (dem der blir fundet udenfor hjemmet) og det er mellem 20 og 60 kr hver måned.. Lækkert om 10 år, sir jeg bare! :p

Anmeld

6. juni 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Nej det kunne jeg aldrig drømme om at gøre, synes det klamt! Vi har rigeligt med personer som gør det i min by..

Anmeld

6. juni 2013

Loa

Nej det gør jeg godt nok ikke.... Synes også det er lidt klamt...

Hvad andre gør styrer de selv, kan dog ikke klare at se dem der roder i skraldespande efter pant, synes det er såååå ulækkert.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.