Samler du flasker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

NinaNymannMadsen

ikke dem der er på gaden men smider heller ikke selv flasker på gaden. smider dem i skraldespanden eller tager dem med hjem og gemmer her hjemme i vores flaskeskab hvor alle flasker vi har bliver sat ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

saxa

Nej det har jeg aldrig gjort.. Men har ikke noget imod andre gør det.. Dog samler vi flasker herhjemme (velkommen til colaholikernes villa) og har et helt skab fyldt med flasker. Når vi tømmer skabet går pengene sjovt nok også til ungernes sparegrise

Anmeld

31. august 2011

H+S Skjolgborg.

Vi kom til at snakke om det i mødregruppen - er ano. fordi min mødregruppe synes det var dybt godnat..

Når jeg går tur med min datter i barnevognen - enten bare en tur eller ned og handle, og ser en dåse eller flaske, samler jeg den op, og putter den under barnevognen..

Kunne du også finde på det??

Gør jeg skam også og syntes bestemt ikke det er godnat i af tænke på vores jord.Med min søns far for 10-14 år siden var vi tit på røven så der bleve flaske samlingen jo en sport og derfter har det sat sig i mig.

Jeg mener af man ikke skal smide ting på jorden med mindre det er frugt skrælder ind i hækken.Min stor søn var kun 2½-3 år da han sagde og kunne sige til andre mennesker miljøsvineri lyde bare så sødt nu er han jo snart 11 år og siger bare nej samle lige op.Det kan både være godt og skidt i han er og siger sådan fordi ikke alle er lige rare det var de da han var lille og søde men nu er han stor og sød.*SS*

Men her samler vi dem op osv når vi går tur.Dog roder vi dog ikke i skrældespande som nogle gør.

Henriette

Anmeld

31. august 2011

CS

Nej - her på Østerbro er der prof flaskesamler så der ligger faktisk ingen

Anmeld

31. august 2011

H+S Skjolgborg.

NNM skriver:

ikke dem der er på gaden men smider heller ikke selv flasker på gaden. smider dem i skraldespanden eller tager dem med hjem og gemmer her hjemme i vores flaskeskab hvor alle flasker vi har bliver sat ind.

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Emilie2010 skriver:

det kun fedt du gør det

måske der er til en tur i lalandia en gang

Indtil videre (lidt over 1 år - begyndte da jeg var gravid) har hun/jeg sparet over 1000.- sammen, kun via at jeg har samlet flasker op, på vores gåture)

Anmeld

11. september 2011

Clisolka

Nej det gør jeg ikke 

Vi har en person der lever af at samle flasker her i byen, så hun må gerne få dem 

Herhjemme samler vi flaskerne og gå ned og får pant for dem 

Anmeld

11. september 2011

BellaCiinea

Vi kom til at snakke om det i mødregruppen - er ano. fordi min mødregruppe synes det var dybt godnat..

Når jeg går tur med min datter i barnevognen - enten bare en tur eller ned og handle, og ser en dåse eller flaske, samler jeg den op, og putter den under barnevognen..

Kunne du også finde på det??

Nej jeg synes det er ulækkert...

Og her i Silkeborg har vi Flaske Mads, som tjener styrtende på det..

Anmeld

11. september 2011

eElak

egnetlig ikke... 

En komisk betragtning - min far samler på flasker.. Vidst kun dem med pant. Og det har han da alligevel fået nogle 100 kroner hjem på. Det er ikke sådan så han søger med lys og lygte efter flaskerne, men hvis han ser en når han er ude og gå en tur, så har han en pose med som de kommer i.

Han synes det er dybt godnat at jeg ikke samler flaskerne.  

Anmeld

11. september 2011

Mi

Det gør jeg ALTID hvis jeg ser en flase eller dåse, når vi går tur her ude på landet. Men ikke for panten, det er fordi det ikke skal ligge og flyde i naturen. De dåser andre smider ud af bilen, kan ende med at give en ko en langsom og pinefuld død.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.