øv hvor jeg føler mig dum og ussel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

jep det ved jeg men jeg tror ikke at han får noget ud af det. med de beviser jeg har mod ham, og de vidner der meget gerne vil stille op til mit forsvar

jeg tog the high road, jeg brugte ikke noget af det lort i mod ham jeg havde, han svinede mig til uden beviser selvfølgelig og jeg sagde bare jeg følte sønnike skulle blive hos mig fordi jeg altid havde været den primære omsorgsgiver, OG jeg havde gode udtalelser fra både skole, børnehave, og ja job og alle personer der havde noget at sige ..

jeg gad IKKE det skulle blive mudderkast. fordi det tror jeg bare ikke på er en god måde at vise sig på. Og jeg tror på fordi jeg holdt mig fra at svine ham til, fik jeg lidt ekstra kredit på den. Hvor i mod han var efter mig på alle punkter ... sådan en torsk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Lulle25

Jeg tænker lidt på min egen og min datters situation, da manden smuttede. Han så hende ikke de første ca 2 år af hendes liv, han var ikke interesseret og det passede mig fint, men synes alligevel hun skulle lære ham og kende og det er jeg glad for idag. Men det har taget mange kræfter at nå så langt og rigtig rigtig mange bekymringer. 

Jeg kan sagtens forstå du er meget bekymret, men det du kan gøre er ligesom at starte stille op. Altså far skal have jeres dreng i små bidder. Eks. 2 timer et par gange 4 timer et par gange osv. Sådan startede min datters far op med samvær. Han havde hende til hun var 5,5 år hver 2. weekend men kun 1 overnatning. Så blev det 2 overnatninger og sådan er det stadig (hun er 10 år nu) Men et godt råd. Lyt til din mavefornemmelse og IKKE dine veninder, jeg har altid kun gjort det jeg synes var rigtig uanset om folk synes det var godt eller skidt, hvis du føler din søn ikke bliver passet på, så har du nok ret. Held og lykke i fremtiden

Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.