øv hvor jeg føler mig dum og ussel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Lyt til din mavefornemmelse og lad være med at lade dig kue.. Usanset hvad der bliver smidt på bordet.. Det er din søns tarv det drejer sig om.. ikke dit eller fars..

Har selv kæmpet i næste 4 år og er først nu nået til det punkt i hvor statsforvaltningen, har lukket i overfor for min søns far.. Det er hårdt, men for min søns bedste.

mange tak allesammen, nu ved jeg at jeg gør det rigtige, skal bare lære at sige fra, har jeg aldrig været god til. og er indrettet såan at jeg vil gøre alle glade.

puha jeg syntes ikke det her er sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

mange tak allesammen, nu ved jeg at jeg gør det rigtige, skal bare lære at sige fra, har jeg aldrig været god til. og er indrettet såan at jeg vil gøre alle glade.

puha jeg syntes ikke det her er sjovt

Det kender jeg alt alt for godt, har selv været der, men heldigvis har jeg en god mand der fik åbenet mine øje op for at det ikke altid er godt at gøre alle tidfredse... Krammer herfra

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Det kender jeg alt alt for godt, har selv været der, men heldigvis har jeg en god mand der fik åbenet mine øje op for at det ikke altid er godt at gøre alle tidfredse... Krammer herfra

jeg håber på at mødrehjælpen kan hjælpe mig med at lære at sige nej, her til og ikke længere

Anmeld

30. august 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

jeg håber på at mødrehjælpen kan hjælpe mig med at lære at sige nej, her til og ikke længere

Du skal være mere en velkommen til at skrive privat til mig.. Hvis du har brug for en at læsse af på

Anmeld

30. august 2011

Noneother

Anonym skriver:

jeg er med på at der på sigt, når og så lev at knægten er faldet til ro at faren får hver anden weekend og en fast hverdag den modsatte uge.

det skal lige sige at i over et år er der blevet udøvet pyskisk terro mod os.

hvis far blev sur kunne han være sur i flere uger og overhovede ikke snakkede til os

Det lyder faktisk som det samme vi har været igennem herhjemme. Bortset fra drikkeriet.

Når alt kom til alt, så endte det med en dag hver anden weekend, + en fast hverdag til kl. 18. Jeg "vandt" både i amtet og en gang til i retten.

Det skal så genovervejes til december om det skal udvides til en hel weekend, hvilket det jo naturligvis skal på et tidspunkt.

Du kan godt forberede dig på en svær tid nu, men det skal nok gå det hele. Vi har efterhånden endelig fået bygget bare lidt samarbejde op herhjemme igen efter at han hev mig i amtet for 7/7 og dernæst i retten for bopæl da han blev sur over ikke at få sin vilje i amtet.
Det bliver man unægteligt lidt bitter over at blive slæbt igennem.

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Det lyder faktisk som det samme vi har været igennem herhjemme. Bortset fra drikkeriet.

Når alt kom til alt, så endte det med en dag hver anden weekend, + en fast hverdag til kl. 18. Jeg "vandt" både i amtet og en gang til i retten.

Det skal så genovervejes til december om det skal udvides til en hel weekend, hvilket det jo naturligvis skal på et tidspunkt.

Du kan godt forberede dig på en svær tid nu, men det skal nok gå det hele. Vi har efterhånden endelig fået bygget bare lidt samarbejde op herhjemme igen efter at han hev mig i amtet for 7/7 og dernæst i retten for bopæl da han blev sur over ikke at få sin vilje i amtet.
Det bliver man unægteligt lidt bitter over at blive slæbt igennem.

puha det lyder godt nok ikke rart.

advokaten sagde også at du kan få det lige som du vil have det. du vil vinde.

og jeg har heldigvis været så heldig at han bare har skrevet under på at jeg kunne flytte vores søn.

så jeg slap for at bo derhjemme mere men kunne flytte. og jeg var så genial at jeg hentet papirerne med det samme og fik ham til at skrive under med det samme og flyttede om eftermiddagen.

så han har selv fra givet sig sin bopæls ret

Anmeld

31. august 2011

B&J

Anonym skriver:

jeg har sagt at han skulle overvejde at opsøge noget hjælp men jeg tror virkelig ikke at han tager det til sig

Nej men hvis i kommer til at køre det igennem kommunen eller amtet jamen så giver de da heller ikke lov når han har de problemer, ville ønske han ville søge hjælp så han kunne være der for jeres barn

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej men hvis i kommer til at køre det igennem kommunen eller amtet jamen så giver de da heller ikke lov når han har de problemer, ville ønske han ville søge hjælp så han kunne være der for jeres barn

det ville jeg også ønske at han ville

Anmeld

31. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

puha det lyder godt nok ikke rart.

advokaten sagde også at du kan få det lige som du vil have det. du vil vinde.

og jeg har heldigvis været så heldig at han bare har skrevet under på at jeg kunne flytte vores søn.

så jeg slap for at bo derhjemme mere men kunne flytte. og jeg var så genial at jeg hentet papirerne med det samme og fik ham til at skrive under med det samme og flyttede om eftermiddagen.

så han har selv fra givet sig sin bopæls ret

ja men han kan jo altid anfægte den bopæls ret, jeg har været i retten to gange omkring bopæl på min søn, selv om faderen skrev under på jeg flyttede, og han kan sørme gøre det igen hvis han har lyst og igen og igen .. men han står jo så bre ringere for hver gang han taber .. og vi er på 2-0 til mig 

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

ja men han kan jo altid anfægte den bopæls ret, jeg har været i retten to gange omkring bopæl på min søn, selv om faderen skrev under på jeg flyttede, og han kan sørme gøre det igen hvis han har lyst og igen og igen .. men han står jo så bre ringere for hver gang han taber .. og vi er på 2-0 til mig 

jep det ved jeg men jeg tror ikke at han får noget ud af det. med de beviser jeg har mod ham, og de vidner der meget gerne vil stille op til mit forsvar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.