Vitaminer 1år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

moars

Brams skriver:

Hold da op, fantastisk at vide. Min info kommer bare fra apoteket hvor de fortalte det med forgiftningen og så turde jeg ikke gøre andet

ville meget hellere ønske jeg vidste hvordan jeg lærer min lille søn at bruge sut

Men ja lige inden de lavede anbefalingerne om var jeg på apoteket for at købe d-vitamin til mig selv. Hun var nærmest ikke til at få ned fra luften apotekerdamen da hun talte om forgiftning og div. Jeg fandt ud af at det jeg havde tænkt mig at indtage svarede til halv dosis af det man MÅ indtage. (nå undskyld til trådstarter. Hun har jo fået svaret på sit spørgsmål)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Valle81

FrkLarsen skriver:

Jeg kvinder 

Hvad får jeres unger af vitaminer efter at de var fyldt et år?? 

Får de stadig jerndråber og d-dråber? 

Her får Emilie Multitabs, altså små tyggetabelletter, men er det mon nok?? 

Ingen - de får den mest alsidige kost -rigeligt med frugt grønt, groft osv:0)

Christina

Anmeld

30. august 2011

Brams

moars skriver:

ville meget hellere ønske jeg vidste hvordan jeg lærer min lille søn at bruge sut

Men ja lige inden de lavede anbefalingerne om var jeg på apoteket for at købe d-vitamin til mig selv. Hun var nærmest ikke til at få ned fra luften apotekerdamen da hun talte om forgiftning og div. Jeg fandt ud af at det jeg havde tænkt mig at indtage svarede til halv dosis af det man MÅ indtage. (nå undskyld til trådstarter. Hun har jo fået svaret på sit spørgsmål)

Hi hi, ja men om ikke andet, har du ikke senere hen problemet med at vænne ham fra sutten igen

Anmeld

30. august 2011

moars

Brams skriver:

Hi hi, ja men om ikke andet, har du ikke senere hen problemet med at vænne ham fra sutten igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.