Vitaminer 1år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

FrkLarsen

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg fik afvide af mine sundhedplejske da julie var 1 år af hun ikke skulle have de der d-dråber ...

Og der står os på pakken af d-dråberne af de kun skal have dem til de er 1 år ...

Det mener jeg nemlig også at der står, altså op til 1år .

Jeg nærstudere lige alle vitaminerne i hendes multitabs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg fik afvide af mine sundhedplejske da julie var 1 år af hun ikke skulle have de der d-dråber ...

Og der står os på pakken af d-dråberne af de kun skal have dem til de er 1 år ...

Det er lavet om for ca. 1 år siden. Det er dog ikke rettet på alle pakkerne. Det er sundsstyrelsen der anbefaler det. Jeg stoppede med d-dråberne, da Lina blev 1 år og så blev anfalingen lavet om 1/2 år efter, hvor jeg startede op igen i 1/2 år til hun blev 2 år. Jeg talte med min sp om det dengang.

Anmeld

29. august 2011

Mor Til Julie<3

FrkLarsen skriver:

Der står os af de kun skal have dem op til de er 1 år ...
Også ellers de andre til de er 10 år ...

Anmeld

29. august 2011

FrkLarsen

MoarHvidovre skriver:

Det kan jeg ikke huske, kan du ikke læse på glasset, hvad der står.

Vi gav d-dråberne til Lina fyldte 2 år, og vi er lige startet op på tyggetabeletter til dem begge. De er 2 1/2 år og næste 3 år 10 mdr.

Jo, må lige læse mig frem på pakken ;-) 

Tak for svar 

Anmeld

29. august 2011

MoarHvidovre

FrkLarsen skriver:

https://www.sst.dk/Sundhed%20og%20forebyggelse/Ernaering/D-vitamin/Forebyggende%20D-vitamintilskud.aspx

Dette er hvad der står på sundhedsstyrelsens hjemmeside

Anmeld

29. august 2011

moars

FrkLarsen skriver:

Det er bare så mange delte meninger omkring vitaminer osv, og det er ærlig talt svært at finde rundt i synes jeg .

Vi kører videre på multitabs'ne 

hi hi ja....det er det med morklubben...det er den fedeste at blive medlem af men også den sværeste...

Og ikke kun vitaminer "deler vandene".......også sko, bleer, tøj, mad, shampoo, cremer osv. osv. osv. kan næsten pludselig gå fra at være dagligdags ting man bare rakte ud efter til en jungle fyldt med slanger og tohovede løver man skal kæmpe sig igennem.

Anmeld

29. august 2011

Mor Til Julie<3

MoarHvidovre skriver:

Det er lavet om for ca. 1 år siden. Det er dog ikke rettet på alle pakkerne. Det er sundsstyrelsen der anbefaler det. Jeg stoppede med d-dråberne, da Lina blev 1 år og så blev anfalingen lavet om 1/2 år efter, hvor jeg startede op igen i 1/2 år til hun blev 2 år. Jeg talte med min sp om det dengang.

Sjovt nok ...
For så tror jeg da nok af min sundhedsplejske ville have sagt det til mig ...
Og det har hun nemlig ikke gjordt ...

Anmeld

29. august 2011

MoarHvidovre

FrkLarsen skriver:

Jo, må lige læse mig frem på pakken ;-) 

Tak for svar 

https://www.sst.dk/Sundhed%20og%20forebyggelse/Ernaering/D-vitamin/Forebyggende%20D-vitamintilskud.aspx

Det er hvad der står på sundhedsstyrelsens hjemmeside

Anmeld

29. august 2011

FrkLarsen

moars skriver:

hi hi ja....det er det med morklubben...det er den fedeste at blive medlem af men også den sværeste...

Og ikke kun vitaminer "deler vandene".......også sko, bleer, tøj, mad, shampoo, cremer osv. osv. osv. kan næsten pludselig gå fra at være dagligdags ting man bare rakte ud efter til en jungle fyldt med slanger og tohovede løver man skal kæmpe sig igennem.

So true  

Anmeld

29. august 2011

FrkLarsen

MoarHvidovre skriver:

Det er hvad der står på sundhedsstyrelsens hjemmeside

Perfekt, jeg kigger lige derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.