Lalandia....skidt eller godt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2009

Mie A

Jeg har kun været i lalandia en gang - dog uden børn. Jeg var meget skuffet. Havde forventet så meget mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

fam.4xc

lonemus skriver:

Jeg har aldrig været der, men vi har da snakket om at tage derned.

Nu bliver jeg nysgerrig - hvad er der med deres omklædningsrum??

Lone - som skal til Legoland til sommer, og overnatte. Vores første overnatning ude, siden vi fik børn

hej lone:

ja men det er bare et stort kaos; fælles omklædning dog med båse man kan gå ind i osv

glæd jer til legoland det er virkeligt lækkert :=))

Anmeld

14. januar 2009

ekzunz

Jeg har kun været der én gang. Vi hyggede os rigtigt meget, men det var altså ikke i badelandet!! Jeg var der én gang, så gad jeg ikke det mere. Per gik derover med drengene mens de små sov til middag - så kunne jeg slappe af med en god bog imens. Men Monkey-Tonky-land, mini-golf osv. brugte vi rigtigt meget. Vi var der en forlænget weekend - og da vi jo er 8 måtte vi ha' et luksushus....det var super-lækkert, men bestemt ikke de 4.700 kr. værd som vi måtte gi fra torsdag til søndag... Men jeg tror at man skal tage afsted for sine børns skyld og ha' en weekend på deres præmisser....

Anmeld

14. januar 2009

lonemus

fam.4xc skriver:

hej lone:

ja men det er bare et stort kaos; fælles omklædning dog med båse man kan gå ind i osv

glæd jer til legoland det er virkeligt lækkert :=))

Okay....

Ja, vi glæder os også til Legoland - har ikke været der siden jeg selv var barn, så jeg kan ikke huske så meget

Lone

Anmeld

14. januar 2009

Bastian

Jeg kunne ikke finde på at tage til Lalandia uden børn, heller ikke mod betaling . Men af en eller anden årsag ELSKER mine børn stedet, og vi plejer at have nogle hyggelige dage sammen. I år dropper vi det årlige besøg, da jeg har vundet 2 overnatninger/3 dages entre til Sommerland Sjælland.

Anmeld

14. januar 2009

trolden

Vi tager derned hver år i febuar da de har fastelavn fest, det er rigtig hyggelig og mine børn elsker det.
Vi sover længe om lørdagen og hygge os inden at vi tager i badelandet så vi er det kun et par timer, og om aften tager vi til fasterlavn feste som er rigtig hygggelig.
Vi har også nogle gange bare værer der ned en enkel dag hvor pigerne er med til at synge om aften.
Jeg vil så aldrig tag derned uden børn, men da vi har en meget sur underbo så nyder vi at komme afsted og tillade os at hygge os uden at tænke på at hun vil brokke sig ned under

Anmeld

15. januar 2009

Honningblomst

trolden skriver:

Vi tager derned hver år i febuar da de har fastelavn fest, det er rigtig hyggelig og mine børn elsker det.
Vi sover længe om lørdagen og hygge os inden at vi tager i badelandet så vi er det kun et par timer, og om aften tager vi til fasterlavn feste som er rigtig hygggelig.
Vi har også nogle gange bare værer der ned en enkel dag hvor pigerne er med til at synge om aften.
Jeg vil så aldrig tag derned uden børn, men da vi har en meget sur underbo så nyder vi at komme afsted og tillade os at hygge os uden at tænke på at hun vil brokke sig ned under

Mon der er nogen dertager afsted uden børn...altså udover de helt unge...dengang jeg var ung-griner-for mange år siden, da var der virkelig gang i den om aftenen....så det var en fest weekend for unge, men det ville og fik de da ændret dernede....så ingen fest mere..
Knus..

Anmeld

15. januar 2009

Christinahr

Jeg har været der uden børn for nogen år siden og jeg synes altså det er meget hyggeligt.

Vi var inde fordi deres website så sent som sidste week, synses dog ikke Aia får nok ud af det i forhold til prisen, men med børneøjne vil jeg da klart mene det er det værd i forhold til det fede tilbus du har fået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.