Lalandia....skidt eller godt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.040 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

Honningblomst

Hvad siger I??
Har I været der og hvad synes I??
Jeg synes det er et forfærdeligt sted...har dog været der for mange år siden, før jeg fik børn og ellers har vi haft brugt det som svømmehal et par gange med børnene...men jeg kan slet ikke have konceptet.
Nå, men men men...jeg har nu bestilt en tur dernede til i weekenden....tror mine unger vil elske det og så må mor her bide tænderne sammen...og det kan jeg fordi jeg har fået et godt tilbud, så jeg ikke føler jeg smider penge ud af vinduet...
Har I været der og hvad synes I??
Knus Eva..som hellere ville blæses igennem ved vesterhavet i et sommerhus...end sidde i plastikland på Lolland..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Mca<3

Kan hurtigt beskrives .. Meget meget skidt ,,,, Selv mine unger hader det .

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Kan hurtigt beskrives .. Meget meget skidt ,,,, Selv mine unger hader det .

-griner-
Jeg er spændt på hvad mine synes....men de elsker at bade så det tror jeg bliver en succes og så må jeg jo bide tænderne sammen og prøve min nye bikini...

Anmeld

14. januar 2009

fam.4xc

Forfærdeligt sted!!! Og forstår slet ik deres omklædnings rum??!!??

Har været der 2 gange mens vi kun havde Caroline, og blev enige om at nu havde vi prøvet det

Næste weekend tager vi med resten af min familie til Nørrevang i Marielyst.. der er et micro lille badeland, men næsten ingen der benytter det, så det er super hyggeligt og slet slet ik så penge gearet som Lalandia er.

Og ellers ville jeg langt hellere køre det længere og komme til Jesper Hus hvis det var for badelandet skyld..

Anmeld

14. januar 2009

Mca<3

Eva skriver:

-griner-
Jeg er spændt på hvad mine synes....men de elsker at bade så det tror jeg bliver en succes og så må jeg jo bide tænderne sammen og prøve min nye bikini...

He he ,, ja Kan være der er nogle fine enlige fædre ,,,

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Har været der 2 gange mens vi kun havde Caroline, og blev enige om at nu havde vi prøvet det

Næste weekend tager vi med resten af min familie til Nørrevang i Marielyst.. der er et micro lille badeland, men næsten ingen der benytter det, så det er super hyggeligt og slet slet ik så penge gearet som Lalandia er.

Og ellers ville jeg langt hellere køre det længere og komme til Jesper Hus hvis det var for badelandet skyld..

Ja, der er også hyggeligt dernede....grunden til vi ikke tager et andet sted hen er at jeg ikke gider køre så langt og at jeg så fik det her tilbud kastet i nakken...så om ikke andet, så kan jeg hygge med drengene i hytten, med spil og snak-smiler-
Jeg synes nemlig også det er stressende...men er spændt på hvordan det bliver med store børn...

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

He he ,, ja Kan være der er nogle fine enlige fædre ,,,

Og hvad skulle jeg med dem?? Skal ikke alene afsted...

Anmeld

14. januar 2009

Bamseboet :D

SUPER sted

vi er jævntlig der nede, og syntes at er rigtig hyggeligt. og ungerne er også glade for det

Anmeld

14. januar 2009

Marie;-)

fam.4xc skriver:

Hvad er der med deres omklædningrum?

Jeg har aldrig været der - men skal måske i uge 7.

Anmeld

14. januar 2009

Astrid P

Jeg har aldrig været der, men har en idé om konceptet... ligesom jeg heller aldrig har været på campingtur i en campingvogn. Umiddelbart tror jeg ikke at jeg nogensinde kommer til at benytte mig at de to ferie-typer, men man skal naturligvis aldrig sige aldrig.

Men jeg er nok også mere sommerhustypen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.