Lalandia....skidt eller godt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2009

Mikkelmusen

Jeg bor tæt på Lalandia, og har også gjort rent der. Både i husene og i badelandet.

Jo det er hyggeligt at bade osv, men så er det også det. Som du siger Eva, så er det plastikland. Jeg ville sgu også hellere til vesterhavet.

De fleste børn synes det er sjov, men det er forskelligt. Der er mange aktiviteter, men det koster også derefter. Alt koster jo noget. Det eneste du får med i weekendophold er vist nok fri adgang til badelandet.

jeg ville ikke selv vælge at holde weekend der med mine børn. Men det er nok også lidt fordi jeg kender forholdende dernede og fordi jeg bor i nærheden. Så er det knap så spændende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

fam.4xc

Marie;-) skriver:

Hvad er der med deres omklædningrum?

Jeg har aldrig været der - men skal måske i uge 7.

der er total forvirring - men man skal nok opleve det - er svært at forklare

Anmeld

14. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har kun været éndags turist i lalandia. Det har været ok. Jeg har været der 2 gange. 1 gang for mange år siden, lige da de havde åbnet også for et par år siden. Med min datter. Hun syntes det var mega fedt. Jeg syntes også det var fint

MEN - Her i efteråret, trængte vi virkelig til at komme lidt væk, som familie og fik nogen uventede penge. Så forsøgte vi at bestille weekendophold i lalandia. Men der var alt udsolgt. Så kiggede vi videre og lige på den anden side af vandet, fandt i Weissenhâusser strand. Det er ligesom lalandia, men en hel del større også koster det kun det halve - Specielt i lav-sæsonen, er der god fidus i at tage derned, da alle resten af aktiviteterne er gratis. Så som sport, minigolf, billard, kegler, bowling osv.

Lejlighederne er rigtig fine og man skal hverken tænke på rengøring eller noget, det er med i prisen.

NU har vi været dernede 2 gange. EN gang som familie og en gang, min mand og jeg på kæreste tur. Begge gange rigtig skønt. Det er nemt at prøve at undgå spidsbelastningerne i badelandet og der er et super dejligt sauna/wellness-område.

Så mit råd, til folk der har lyst til at tage afsted. Lad da være med at bruge dobbelt så meget, på at blive i DK, når man kan tage på den anden side, også have billige sodavand med hjem, i tilgift

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Jeg har kun været éndags turist i lalandia. Det har været ok. Jeg har været der 2 gange. 1 gang for mange år siden, lige da de havde åbnet også for et par år siden. Med min datter. Hun syntes det var mega fedt. Jeg syntes også det var fint

MEN - Her i efteråret, trængte vi virkelig til at komme lidt væk, som familie og fik nogen uventede penge. Så forsøgte vi at bestille weekendophold i lalandia. Men der var alt udsolgt. Så kiggede vi videre og lige på den anden side af vandet, fandt i Weissenhâusser strand. Det er ligesom lalandia, men en hel del større også koster det kun det halve - Specielt i lav-sæsonen, er der god fidus i at tage derned, da alle resten af aktiviteterne er gratis. Så som sport, minigolf, billard, kegler, bowling osv.

Lejlighederne er rigtig fine og man skal hverken tænke på rengøring eller noget, det er med i prisen.

NU har vi været dernede 2 gange. EN gang som familie og en gang, min mand og jeg på kæreste tur. Begge gange rigtig skønt. Det er nemt at prøve at undgå spidsbelastningerne i badelandet og der er et super dejligt sauna/wellness-område.

Så mit råd, til folk der har lyst til at tage afsted. Lad da være med at bruge dobbelt så meget, på at blive i DK, når man kan tage på den anden side, også have billige sodavand med hjem, i tilgift

Kender godt det sted....har jeg været inden jeg fik børn...men jeg må indrømme at jeg ikke gider tage så langt væk bare for en weekend og så vil jeg altså også hellere smide pengene i Danmark end i Tyskland.
Men igen, så fik vi en weekend for 1000kr og det er vidst pænt billigt....ellers havde vi ikke gjort det...men nu slipper drengene så også for den måde jeg gerne vil bruge min tid-griner-
Knus Eva...

Anmeld

14. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Kender godt det sted....har jeg været inden jeg fik børn...men jeg må indrømme at jeg ikke gider tage så langt væk bare for en weekend og så vil jeg altså også hellere smide pengene i Danmark end i Tyskland.
Men igen, så fik vi en weekend for 1000kr og det er vidst pænt billigt....ellers havde vi ikke gjort det...men nu slipper drengene så også for den måde jeg gerne vil bruge min tid-griner-
Knus Eva...

I forhold til køretiden, er det jo ingenting, at køre de par kilometer længere til færgen. PÅ den anden side, er det kun 25 min man skal køre

Men fairnok, hvis man har råd til det, sååeee... Jeg vil hellere have to ture med min familie..

Men 1000 kr er ret billigt tror jeg.

Vi var 4 overnatninger i weissenhauser strand for 2500 kr incl færgen Så det var ret fint syntes jeg...

Anmeld

14. januar 2009

stumpen-89

Jeg synes, det var meget hyggeligt Vi var der en weekend.. Men vi var også 8 mennesker.. Så vi hyggede

Anmeld

14. januar 2009

Heidi.

Bamseboet :D skriver:

SUPER sted

vi er jævntlig der nede, og syntes at er rigtig hyggeligt. og ungerne er også glade for det

Enig!

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

I forhold til køretiden, er det jo ingenting, at køre de par kilometer længere til færgen. PÅ den anden side, er det kun 25 min man skal køre

Men fairnok, hvis man har råd til det, sååeee... Jeg vil hellere have to ture med min familie..

Men 1000 kr er ret billigt tror jeg.

Vi var 4 overnatninger i weissenhauser strand for 2500 kr incl færgen Så det var ret fint syntes jeg...

Når man har under en halv time til Lalandia så er færge og alt det pjat bare for meget...og tiden vil jeg så hellere bruge på at hygge-smiler

Anmeld

14. januar 2009

lonemus

fam.4xc skriver:

Forfærdeligt sted!!! Og forstår slet ik deres omklædnings rum??!!??

Har været der 2 gange mens vi kun havde Caroline, og blev enige om at nu havde vi prøvet det

Næste weekend tager vi med resten af min familie til Nørrevang i Marielyst.. der er et micro lille badeland, men næsten ingen der benytter det, så det er super hyggeligt og slet slet ik så penge gearet som Lalandia er.

Og ellers ville jeg langt hellere køre det længere og komme til Jesper Hus hvis det var for badelandet skyld..

Jeg har aldrig været der, men vi har da snakket om at tage derned.

Nu bliver jeg nysgerrig - hvad er der med deres omklædningsrum??

Lone - som skal til Legoland til sommer, og overnatte. Vores første overnatning ude, siden vi fik børn

Anmeld

14. januar 2009

Miamaja

Eva skriver:

Hvad siger I??
Har I været der og hvad synes I??
Jeg synes det er et forfærdeligt sted...har dog været der for mange år siden, før jeg fik børn og ellers har vi haft brugt det som svømmehal et par gange med børnene...men jeg kan slet ikke have konceptet.
Nå, men men men...jeg har nu bestilt en tur dernede til i weekenden....tror mine unger vil elske det og så må mor her bide tænderne sammen...og det kan jeg fordi jeg har fået et godt tilbud, så jeg ikke føler jeg smider penge ud af vinduet...
Har I været der og hvad synes I??
Knus Eva..som hellere ville blæses igennem ved vesterhavet i et sommerhus...end sidde i plastikland på Lolland..

jeg har aldrig varet der, men har heller aldrig varet sarlig interesseret. saa hellere i sommerhus i gilleleje osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.