Jeg har kun været éndags turist i lalandia. Det har været ok. Jeg har været der 2 gange. 1 gang for mange år siden, lige da de havde åbnet også for et par år siden. Med min datter. Hun syntes det var mega fedt. Jeg syntes også det var fint

MEN - Her i efteråret, trængte vi virkelig til at komme lidt væk, som familie og fik nogen uventede penge. Så forsøgte vi at bestille weekendophold i lalandia. Men der var alt udsolgt. Så kiggede vi videre og lige på den anden side af vandet, fandt i Weissenhâusser strand. Det er ligesom lalandia, men en hel del større også koster det kun det halve

- Specielt i lav-sæsonen, er der god fidus i at tage derned, da alle resten af aktiviteterne er gratis. Så som sport, minigolf, billard, kegler, bowling osv.
Lejlighederne er rigtig fine og man skal hverken tænke på rengøring eller noget, det er med i prisen.
NU har vi været dernede 2 gange. EN gang som familie og en gang, min mand og jeg på kæreste tur. Begge gange rigtig skønt. Det er nemt at prøve at undgå spidsbelastningerne i badelandet og der er et super dejligt sauna/wellness-område.
Så mit råd, til folk der har lyst til at tage afsted. Lad da være med at bruge dobbelt så meget, på at blive i DK, når man kan tage på den anden side, også have billige sodavand med hjem, i tilgift
Anmeld