Ny i "faget" :-) hvad har I købt af overtøj til efteråret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

K&S

MoarHvidovre skriver:

Termotøjet er uden flece. Jeg havde faktisk en regnjakke til min pige med flece indeni og den var bare så god, hun er desværre vokset ud af den.

Termotøjet synes jeg rigtig godt om, da det er godt som ekstra trøje indenunder en jakke, så de ikke fryser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

K&S

B&J skriver:

sådan et sæt som dette bare vores har en anden farve

Anmeld

28. august 2011

B&J

K&S skriver:

Det var så lidt

Anmeld

28. august 2011

K&S

SjeBets skriver:

tidliger havde han et regnsæt fra Ocean med for i til efterårs dagene det var åndbart og super, men nu er han ældre og kan selv komme når han mener han fryser. Og det er shoftshell nok til de køligere dage, eller termo og regn jakke på og ja til vinter er det jo vinterjakkerne

Tusind tak

Anmeld

28. august 2011

K&S

132319 skriver:

Hjalte:

Termotøj
Softshell
Fleece
Regntøj

Kamille:

Anorak
Fleece
(Skal have købt) Termodragt
Regndragt + regntøj

Anmeld

28. august 2011

norenberg

K&S skriver:

Det havde jeg også overvejet, men var i tvivl om det var varmt nok - der er fleece i, ikke?

jo den jeg har valgt er der blød fleece på indersiden...har ikke oplevet at de har været kolde når de har den på...

Anmeld

28. august 2011

K&S

norenberg skriver:

jo den jeg har valgt er der blød fleece på indersiden...har ikke oplevet at de har været kolde når de har den på...

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

28. august 2011

M&M's Mor

Her har vi en del tøj til efteråret og vinter brug da vi er rigtig meget udemennesker og er ude uanset vind og vejr så skal have noget at skifte imellem så her er der følgende til begge pigerne:

1 sæt regntøj

2 sæt termotøj

1 sæt regntøj med indbygget termotøj

2 overgangsjakker

3 flyverdragter

1 sæt 2-delt skisæt

1 vinterjakke

1 par gummistøvler

1 par termostøvler

3 par alm vinterstøvler

2 par vind/vandtætte luffer

3 par strikkeluffer/fingervanter

2 uld elefanthuer

2 alm strik huer

hmm tror nok jeg fik det hele med...men i synes nok også det er meget og ja er det da også men som skrevet er vi virkelig udemennesker hele familien uanset om det blæser, regner eller sner, så skal kunne give dem varmt tørt tøj på i løbet af dagen og det når jo ikke at tørre fordi der lige bliver taget en lille eftermiddagslur på 1½ time...

Anmeld

28. august 2011

K&S

M&M's Mor skriver:

Her har vi en del tøj til efteråret og vinter brug da vi er rigtig meget udemennesker og er ude uanset vind og vejr så skal have noget at skifte imellem så her er der følgende til begge pigerne:

1 sæt regntøj

2 sæt termotøj

1 sæt regntøj med indbygget termotøj

2 overgangsjakker

3 flyverdragter

1 sæt 2-delt skisæt

1 vinterjakke

1 par gummistøvler

1 par termostøvler

3 par alm vinterstøvler

2 par vind/vandtætte luffer

3 par strikkeluffer/fingervanter

2 uld elefanthuer

2 alm strik huer

hmm tror nok jeg fik det hele med...men i synes nok også det er meget og ja er det da også men som skrevet er vi virkelig udemennesker hele familien uanset om det blæser, regner eller sner, så skal kunne give dem varmt tørt tøj på i løbet af dagen og det når jo ikke at tørre fordi der lige bliver taget en lille eftermiddagslur på 1½ time...

Ja, der er meget, men hvis det virker hos jer, så er det jo det vigtigste  Tusind tak for listen...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.