Ny i "faget" :-) hvad har I købt af overtøj til efteråret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

K&S

MoarHvidovre skriver:

Vi har termotøj og så regntøj til udover - så er de godt varme til efteråret

Og er termotøjet med eller uden fleece?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

K&S

norenberg skriver:

mine unger bruger softshell jakker indtil de går over i flyverdragter og vinterjakker med varmt foer

Det havde jeg også overvejet, men var i tvivl om det var varmt nok - der er fleece i, ikke?

Anmeld

28. august 2011

K&S

SjeBets skriver:

mine har termotøj, et regnsæt og et to delt skisæt eller hvad det hedder , og for det meste også en ekstra jakke til hvis den anden bliver våd. 

De har så her til de kølligere dage en lun softshell med for i .

Det har jeg også overvejet, men var i tvivl om det var varmt nok

Anmeld

28. august 2011

B&J

K&S skriver:

Hvad er jeres overgangstøj?

sådan et sæt som dette bare vores har en anden farve

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2011

K&S

MoarHvidovre skriver:

Vi har desuden også den almindelige jakke de har brugt i foråret og sommeren, men den bliver for kold til efteråret med mindre, at termojakken kommer inden under

Ahaaaaa, det havde jeg ikke tænkt på 

Er termotøjet med eller uden fleece?

Anmeld

28. august 2011

SjeBets

K&S skriver:

Det har jeg også overvejet, men var i tvivl om det var varmt nok

tidliger havde han et regnsæt fra Ocean med for i til efterårs dagene det var åndbart og super, men nu er han ældre og kan selv komme når han mener han fryser. Og det er shoftshell nok til de køligere dage, eller termo og regn jakke på og ja til vinter er det jo vinterjakkerne

Anmeld

28. august 2011

serinasmor

K&S skriver:

Tak  - har I så ikke en "alm." jakke til efterår/forår?

Jeres termotøj - er det med eller uden fleece?

det bliver hendes termojakke ... da sættet er 2delt   og så regner vi med at termosættet kommer under regntøjet på de kølige våde dage ... det burde holde rigelig varm

men for tiden bruger vi en tyk fleece trøje  ... og det fungerer ganske fint ... hun er aldrig kold ..

nårh ja ... og hvis du kan finde det .. så køb tynde fingervanter (de havde nogle i H&M sidste forår .. de er guld værd .. for det er vildt svært at lege med luffer på

og så er en god elefanthue jo heller ikke ad vejen

Anmeld

28. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
K&S skriver:

Ahaaaaa, det havde jeg ikke tænkt på 

Er termotøjet med eller uden fleece?

Termotøjet er uden flece. Jeg havde faktisk en regnjakke til min pige med flece indeni og den var bare så god, hun er desværre vokset ud af den.

Termotøjet synes jeg rigtig godt om, da det er godt som ekstra trøje indenunder en jakke, så de ikke fryser

Anmeld

28. august 2011

132319

Hjalte:

Termotøj
Softshell
Fleece
Regntøj

Kamille:

Anorak
Fleece
(Skal have købt) Termodragt
Regndragt + regntøj

Anmeld

28. august 2011

K&S

serinasmor skriver:

det bliver hendes termojakke ... da sættet er 2delt   og så regner vi med at termosættet kommer under regntøjet på de kølige våde dage ... det burde holde rigelig varm

men for tiden bruger vi en tyk fleece trøje  ... og det fungerer ganske fint ... hun er aldrig kold ..

nårh ja ... og hvis du kan finde det .. så køb tynde fingervanter (de havde nogle i H&M sidste forår .. de er guld værd .. for det er vildt svært at lege med luffer på

og så er en god elefanthue jo heller ikke ad vejen

Jeg må ud og købe en dejlig fleecetrøje til Anton - han har ikke rigtig haft brug for den, han har været hjemme fra DP i snart 7 uger (ferie og sygdom), men han skal starte igen på onsdag

Fingervanter - skrevet på listen!

Elefanthuen er købt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.