Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeps, som overskriften siger - hvad har I købt til jeres små som overtøj til efteråret?
Jeg har overvejet at købe en varm/fleece trøje + en dunvest
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi har en flyverdragt til når det bliver vinter
Gummistøvler og alm sko til nu ... og vinterstøvler til om snart
og så har vi lige købt regntøj og termotøj... til brug nu og til foråret
Vi har termotøj og så regntøj til udover - så er de godt varme til efteråret
vi har en flyverdragt til når det bliver vinter Gummistøvler og alm sko til nu ... og vinterstøvler til om snart og så har vi lige købt regntøj og termotøj... til brug nu og til foråret
Tak - har I så ikke en "alm." jakke til efterår/forår?
Jeres termotøj - er det med eller uden fleece?
vi har købt overgangstøj og gummistøvler og sko til nu snart når der bliver lidt mere koldt
MoarHvidovre skriver: Vi har termotøj og så regntøj til udover - så er de godt varme til efteråret
Super, jeg er jo helt blank men bruger I også termotøj, hvis I skal afsted i bil eller lignende? I har ikke en "alm." jakke?
mine unger bruger softshell jakker indtil de går over i flyverdragter og vinterjakker med varmt foer
B&J skriver: vi har købt overgangstøj og gummistøvler og sko til nu snart når der bliver lidt mere koldt
Hvad er jeres overgangstøj?
mine har termotøj, et regnsæt og et to delt skisæt eller hvad det hedder , og for det meste også en ekstra jakke til hvis den anden bliver våd.
De har så her til de kølligere dage en lun softshell med for i .
K&S skriver: Tak - har I så ikke en "alm." jakke til efterår/forår? Jeres termotøj - er det med eller uden fleece?
Vi har desuden også den almindelige jakke de har brugt i foråret og sommeren, men den bliver for kold til efteråret med mindre, at termojakken kommer inden under
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128