Tabu og have et vanskeligt barn?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Det kan jeg godt forstå og fatter ikke hvorfor de ikke bare blander sig uden om

hehe han har et kæmpe temperament og bliver SÅ tosset når han ikke får sin vilje det sjove er bare at det er mig der skal trøste ham. Så når jeg siger : det må du ikke, kaster han med tingene, stikker i et hyl, strækker armene i været og heller mam mam mam. Og så skal han trøstes.
Det ser så skægt ud, dumme dumme mor-trøst mig!

Selv din lille lærkerhaps kan være en lille isse i ny og næ

(Du må komme til sjælland en dag så vi kan ses )

Jeg forstår det virkelig heller ikke

ååh gud hvor kan jeg bare lige se det for mig Lærke vil som regel os trøstes af mor igen, uanset hvor meget jeg skælder ud haha!

jeg har faktisk lige været på sælland Lover at næste gang vi skal afsted, skal jeg et smut forbi dig, så kan Lærke og far få kvali-tid sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

N&J

Tanja. skriver:

Åhh piger

Nu må jeg lige høre, er det tabu hvis man ikke har et barn der skider,sover og spiser som det skal og faktisk bare opføre sig som en bisse 24 timer i døgnet??

Lærke er en BISSE med meget stort B!!!! Hun vil intet pt (snart 17 mdr) hun vil ikke sove til middag, hun vil ikke spise andet end når det passer hende,hun vågner mellem 3 og 17 gange om natten og hun piller og rode og raver i ALT

men synes bare min omgangskreds får det til at lyde som om det er MIG der er noget galt med, at jeg ikke opdrager hende godt nok ovs

Hun skal starte DP på torsdag og er sikker på det nok skal hjælpe, men bliver sku lidt øv når mine venner og nogle familie medlemmer lige skal fremhæve at sådan er deres barn/børn IKKE og har ALDRIG været det og kommer heller ikke til at være sådan

er det kun mig der har en fræk tøs??

(og for der ikke skal herske tvivl, jeg ELSKER mig bisse mere end noget andet, og ja jeg brokker mig over hende for puuha det er hårdt nogen gange, men derfro elsker jeg hende da ikke mindre )

Nej, min datter har også været en lille bisse/high need baby fra dag 1.. og jeg syntes det har været vildt hårdt, men jeg har efterhånden fundet ud af hvad der virker på hende og hvad der ikke gør, og så kommer der en ny "periode" og jeg kan starte forfra.. men nu her hvor hun er 2½ år så er de trælse perioder heldigvis langt færre, dog lidt voldsommere.. hun er jo et barn på vej mod trosalderen.. 

Jeg har valgt at sige at min datter har temperament, og sådan er det bare, så må folk blande sig udenom..  men det er især når vi er ude, jeg kan mærke folk kigge, for hun kan virkelig være temperamentsfuld.. 

Anmeld

27. august 2011

N&J

Tanja. skriver:

Hun har kedet sig de sidste par mdr, men nu var vi så heldig at finde en privat DP så vi ikke sku vente længere

Jeg er bare meget letpåvirkelig overfor hvad andre siger til mig

Selvfølgelig kan detr være ekstra meget fordi hun keder sig, men min datter har været i inst. fra 6 mdr. alderen, og hun har det altså stadig i sig, fordi det er en del af hendes personlighed.. 

Anmeld

27. august 2011

2721

Tanja. skriver:

Jeg forstår det virkelig heller ikke

ååh gud hvor kan jeg bare lige se det for mig Lærke vil som regel os trøstes af mor igen, uanset hvor meget jeg skælder ud haha!

jeg har faktisk lige været på sælland Lover at næste gang vi skal afsted, skal jeg et smut forbi dig, så kan Lærke og far få kvali-tid sammen

Har lige set at min stave kontrol har været liiiiidt for emsig men håber du kunne tyde hvad det var jeg mente

jeg syntes bare det er så kært og svært at blive irriteret på når han står det og virkelig syntes jeg er DUM og då samtidig ikke kan komme hurtigt nok op på armen for at putte sig inde til hende dumme mor.
Men det gør at jeg ved at jeg slår til som mor når at jeg dur, trods at jeg lige har skældt ud. Han VED at jeg stadig er der for ham selvom han kaster med tingene osv osv.
Og det ved Mærke tydeligvis også Go Tanja-mor

Uhhh ja, det kunne være SÅ hyggeligt, men vil klart også gerne se den Lækre LærkeMus en dag bisse eller ej

Anmeld

27. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg fik ihvert fald af vide ofte, at det nok var min egen skyld at Loke ikke sov igennem, men vågnede op til 10 gange om natten.

Han sov igennem da han var 14 måneder gammel, men begyndte så at vågne 1 gang om natten igen, da han var ca 20 måneder og er så vågen i ca 1 time.

Jeg tænker ikke at det er min skyld, men at det er pinligt at folk udstiller deres uvidenhed og er så ignorante overfor mig.

Ja, jeg vil mene, at det er tabu, fordi det ligger i kortene, at du er en god forældre hvis dit barn, sover, prutter og spiser som det skal.
Gør det ikke, er det dig der har fejlet.

Jeg vil så gerne ærligt fortælle, at jeg har de problemer og være med til at gøre op med tabuet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.