Tabu og have et vanskeligt barn?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Koen.

Höör skriver:

så tror jeg, og meget undskyld, bare at hun keder sig røv meget

Ikke fordi at du som mor ikke gør nok men fordi hun bare er overklar til at komme ud og bruge sig selv og sin energi i forbindelse med andre børn 

Det ved jeg godt hun gør også derfor hun skal starte DP på torsdag

Det har jeg prøvet at forklare folk, meeeen niks det fiser os igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Koen.

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe det lyder godt Så længe du bare holder fast i at et nej er et nej, så gør du ikke noget forkert smiler... Og så skal andre folk bare lukke arret, bare fordi deres børn ikke er sådan smiler..

Anmeld

27. august 2011

Carl-Emil's mor

Tanja. skriver:

Det ved jeg godt hun gør også derfor hun skal starte DP på torsdag

Det har jeg prøvet at forklare folk, meeeen niks det fiser os igennem

hvis du ved det så synes jeg at DU skal tage og bare ryste på hovedet af deres bemærkninger og vide at du ved langt bedre end dem  

Anmeld

27. august 2011

Koen.

-Sigrid- skriver:

Hvis du læser de debatter der tit er oppe her, så ville du finde ud af at venner og familie tit ikke har nogen grænse for hvad man kan være bekendt. Selvfølgelig er det ikke din skyld at hun er en bisse, ligesom andre forældre ikke er dårlige fordi deres børn sviner når de spiser eller har kolik. Eller når deres børn er i trodsalderen.
Held og lykke, og selvfølgelig elsker du hende

tak søde du

Anmeld

27. august 2011

Koen.

Höör skriver:

hvis du ved det så synes jeg at DU skal tage og bare ryste på hovedet af deres bemærkninger og vide at du ved langt bedre end dem  

Hun har kedet sig de sidste par mdr, men nu var vi så heldig at finde en privat DP så vi ikke sku vente længere

Jeg er bare meget letpåvirkelig overfor hvad andre siger til mig

Anmeld

27. august 2011

Carl-Emil's mor

Tanja. skriver:

Hun har kedet sig de sidste par mdr, men nu var vi så heldig at finde en privat DP så vi ikke sku vente længere

Jeg er bare meget letpåvirkelig overfor hvad andre siger til mig

det er jeg sikker på vil blive helt fantastisk for jer

Skide hårdt og det er slet ikke sikkert at der kommer en positiv reaktion med det samme men det skal nok komme Så glæder mig på jeres vegne

Det kender jeg godt de der hormoner i kroppen puuuha heheh..

men det må du jo prøve at øve dig på

Ellers så find en beskrivelse her på nettet af hvordan børn opfører sig når de "mangler at komme i institution" også print den ud og smæk den i hånden på folk der ikke tror dig Det har jeg en veninde der gjorde, shit folk gloede men bum bum så stoppede det ligesom der  

Anmeld

27. august 2011

Koen.

Höör skriver:

det er jeg sikker på vil blive helt fantastisk for jer

Skide hårdt og det er slet ikke sikkert at der kommer en positiv reaktion med det samme men det skal nok komme Så glæder mig på jeres vegne

Det kender jeg godt de der hormoner i kroppen puuuha heheh..

men det må du jo prøve at øve dig på

Ellers så find en beskrivelse her på nettet af hvordan børn opfører sig når de "mangler at komme i institution" også print den ud og smæk den i hånden på folk der ikke tror dig Det har jeg en veninde der gjorde, shit folk gloede men bum bum så stoppede det ligesom der  

Tror os det bliver fantastisk

ja da, det er det jeg skal gøre, igang med at google!

Anmeld

27. august 2011

Carl-Emil's mor

Tanja. skriver:

Tror os det bliver fantastisk

ja da, det er det jeg skal gøre, igang med at google!

tror ihvertfald at dem du har omkring dig nok lige ville glo en ekstra gang hvis de fik smækket sådan en i hånden  

Anmeld

27. august 2011

Koen.

Höör skriver:

tror ihvertfald at dem du har omkring dig nok lige ville glo en ekstra gang hvis de fik smækket sådan en i hånden  

ja mon ikke, kunne være sjovt at se deres fjæs

Anmeld

27. august 2011

2721

Tanja. skriver:

tak smukke det er bare så møg træls at høre på i længden..

jeg er sikker på Charlie ikke er en bisse, min lille lækkerhaps af en engel laver da ikke ballade Gdo bedring med ham

Det kan jeg godt forstå og fatter ikke hvorfor de ikke bare blander sig uden om

hehe han har et kæmpe temperament og bliver SÅ tosset når han ikke får sin vilje det sjove er bare at det er mig der skal trøste ham. Så når jeg siger : det må du ikke, kaster han med tingene, stikker i et hyl, strækker armene i været og heller mam mam mam. Og så skal han trøstes.
Det ser så skægt ud, dumme dumme mor-trøst mig!

Selv din lille lærkerhaps kan være en lille isse i ny og næ

(Du må komme til sjælland en dag så vi kan ses )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.