Tabu og have et vanskeligt barn?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.981 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Koen.

Åhh piger

Nu må jeg lige høre, er det tabu hvis man ikke har et barn der skider,sover og spiser som det skal og faktisk bare opføre sig som en bisse 24 timer i døgnet??

Lærke er en BISSE med meget stort B!!!! Hun vil intet pt (snart 17 mdr) hun vil ikke sove til middag, hun vil ikke spise andet end når det passer hende,hun vågner mellem 3 og 17 gange om natten og hun piller og rode og raver i ALT

men synes bare min omgangskreds får det til at lyde som om det er MIG der er noget galt med, at jeg ikke opdrager hende godt nok ovs

Hun skal starte DP på torsdag og er sikker på det nok skal hjælpe, men bliver sku lidt øv når mine venner og nogle familie medlemmer lige skal fremhæve at sådan er deres barn/børn IKKE og har ALDRIG været det og kommer heller ikke til at være sådan

er det kun mig der har en fræk tøs??

(og for der ikke skal herske tvivl, jeg ELSKER mig bisse mere end noget andet, og ja jeg brokker mig over hende for puuha det er hårdt nogen gange, men derfro elsker jeg hende da ikke mindre )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

2721

Årh søde altså kæmpe til dig
Du er ikke en dårlig mor og det kan være hårdt og er 100 på at du ikke er skyld i at Mærke er en bisse. Og selvfølgelig er andres børn også bisser i ny og næ. Nogen er bare mere ærlige omkring det end andre

Charlie kan også give grå hår og det er super svært at være konsekvent når han 80 % af tiden er syg med feber eller har det skidt fordi ha er overstimuleret eller noget i den dur!

Luk du dine øre og hold hovedet højt du er en god mor!

Anmeld

27. august 2011

Carl-Emil's mor

Tanja. skriver:

Åhh piger

Nu må jeg lige høre, er det tabu hvis man ikke har et barn der skider,sover og spiser som det skal og faktisk bare opføre sig som en bisse 24 timer i døgnet??

Lærke er en BISSE med meget stort B!!!! Hun vil intet pt (snart 17 mdr) hun vil ikke sove til middag, hun vil ikke spise andet end når det passer hende,hun vågner mellem 3 og 17 gange om natten og hun piller og rode og raver i ALT

men synes bare min omgangskreds får det til at lyde som om det er MIG der er noget galt med, at jeg ikke opdrager hende godt nok ovs

Hun skal starte DP på torsdag og er sikker på det nok skal hjælpe, men bliver sku lidt øv når mine venner og nogle familie medlemmer lige skal fremhæve at sådan er deres barn/børn IKKE og har ALDRIG været det og kommer heller ikke til at være sådan

(og for der ikke skal herske tvivl, jeg ELSKER mig bisse mere end noget andet, og ja jeg brokker mig over hende for puuha det er hårdt nogen gange, men derfro elsker jeg hende da ikke mindre )

jeg skal lige spørge om noget: hun går hjemme med dig nu?

Anmeld

27. august 2011

Koen.

Höör skriver:

jeg skal lige spørge om noget: hun går hjemme med dig nu?

ja det gør hun..

Anmeld

27. august 2011

Dansker I Holland

Tanja. skriver:

Åhh piger

Nej det er ikke kun dig som har en lille bisse Du skal bare lukke ørene, for nogle børn er bare totalt pilfingre. Og længere er den ikke. Man skal så osse være god til at sige nej osv, og det går jeg da stærkt ud fra at du er? smiler...

til dig

Anmeld

27. august 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Årh søde altså kæmpe til dig
Du er ikke en dårlig mor og det kan være hårdt og er 100 på at du ikke er skyld i at Mærke er en bisse. Og selvfølgelig er andres børn også bisser i ny og næ. Nogen er bare mere ærlige omkring det end andre

Charlie kan også give grå hår og det er super svært at være konsekvent når han 80 % af tiden er syg med feber eller har det skidt fordi ha er overstimuleret eller noget i den dur!

Luk du dine øre og hold hovedet højt du er en god mor!

tak smukke det er bare så møg træls at høre på i længden..

jeg er sikker på Charlie ikke er en bisse, min lille lækkerhaps af en engel laver da ikke ballade Gdo bedring med ham

Anmeld

27. august 2011

Koen.

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Nej det er ikke kun dig som har en lille bisse Du skal bare lukke ørene, for nogle børn er bare totalt pilfingre. Og længere er den ikke. Man skal så osse være god til at sige nej osv, og det går jeg da stærkt ud fra at du er? smiler...

til dig

Jeg er meget konsekvent over for hende, netop fordi hun kan være sååå meget en ballade mager, men det fiser lige igennem uanset om jeg siger NEJ, eller det må du ikke, eller bare prøver at aflede hende fra de ting hun ikke må

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

Tanja. skriver:

ja det gør hun..

Hvis du læser de debatter der tit er oppe her, så ville du finde ud af at venner og familie tit ikke har nogen grænse for hvad man kan være bekendt. Selvfølgelig er det ikke din skyld at hun er en bisse, ligesom andre forældre ikke er dårlige fordi deres børn sviner når de spiser eller har kolik. Eller når deres børn er i trodsalderen.
Held og lykke, og selvfølgelig elsker du hende

Anmeld

27. august 2011

Dansker I Holland

Tanja. skriver:

Jeg er meget konsekvent over for hende, netop fordi hun kan være sååå meget en ballade mager, men det fiser lige igennem uanset om jeg siger NEJ, eller det må du ikke, eller bare prøver at aflede hende fra de ting hun ikke må

Hehe det lyder godt Så længe du bare holder fast i at et nej er et nej, så gør du ikke noget forkert smiler... Og så skal andre folk bare lukke arret, bare fordi deres børn ikke er sådan smiler..

Anmeld

27. august 2011

Carl-Emil's mor

Tanja. skriver:

ja det gør hun..

så tror jeg, og meget undskyld, bare at hun keder sig røv meget

Ikke fordi at du som mor ikke gør nok men fordi hun bare er overklar til at komme ud og bruge sig selv og sin energi i forbindelse med andre børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.