Hund-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2009

HeY

Mikkelmusen skriver:

nej jeg tror altså chihuahua er chihuahua

Har hun kennel eller er hun privat?

Hun er privat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Mikkelmusen

HeY skriver:

Hun er privat

Okay

Held og lykke med det.

Knus

Anmeld

13. januar 2009

HeY

Kloster skriver:

Hej hej...
Lyder da super med en hund. Har selv 2 hunde. Manden er hundetræner og går tillydighedskonkurrence med den unge hund.

Men hvorfor har I lige valgt den race her??
Håber bare sådan I har læst om racen og ar I har været flere end eet sted at se på hunde. For alle hvalpe (alle dyrebørn) er jo sååå søde...

Ikke en kritik,men ville bare lige nævne vores egne og de erfaringer, vi hører inden for dette område...

Kloster

Det er helt iorden
hva for nogen hunde har i ?

Det har vi , i et hvis omfang.

Jamen har hørt så meget, men hende her havde selv en pige chihuahua på 3år, og hun ku godt med børn.

hun havde selv en dreng som ikk var så gammel.

Anmeld

13. januar 2009

HeY

Mikkelmusen skriver:

Okay

Held og lykke med det.

Knus

Mange tak

det lyder meget kræven og omhu og havde sådan en - kan jeg læse mig til heh..

Anmeld

13. januar 2009

jolu

Synes du sagde i havde fået hund....GRIIIIINER! Kan ikke ha' de hunde.....det ligner mere en rotte..... En hund er en stor kæmpe pelsdyr som siger VOV med stort V og ikke skriger til himlen....

Anmeld

13. januar 2009

Rasmine

jolu skriver:

Synes du sagde i havde fået hund....GRIIIIINER! Kan ikke ha' de hunde.....det ligner mere en rotte..... En hund er en stor kæmpe pelsdyr som siger VOV med stort V og ikke skriger til himlen....

Ja, der er jo mange meninger, men ligefrem at kalde den en rotte er måske lidt grov?

Bryder mig ikke selv om små hunde, men jeg ville aldrig kalde dem for rotter, slet ikke i et indlæg hvor trådstarter er begejstret og spændt!

Anmeld

13. januar 2009

HeY

jolu skriver:

Griner !
Kan godt forstå du siger sådan

Anmeld

13. januar 2009

HeY

Mebach skriver:

Ja, der er jo mange meninger, men ligefrem at kalde den en rotte er måske lidt grov?

Bryder mig ikke selv om små hunde, men jeg ville aldrig kalde dem for rotter, slet ikke i et indlæg hvor trådstarter er begejstret og spændt!

det helt iorden , nogen synes det .
det jo smag og behag ..
kæresten så da os hellt at vi fik en stor vov hund.
men det kræver lige lidt mere plads end her hvor vi bor nu.

men underligt at der ikk er nogen der kommer med svar på selve spørgsmålet heh .

Anmeld

13. januar 2009

HeY

Alle:

Jeg har altid været vilde med små hunde - har altid gerne vil have en chihuahua eller en fransk bulldog ..

Anmeld

13. januar 2009

Kloster

Det er helt iorden
hva for nogen hunde har i ?

Det har vi , i et hvis omfang.

Jamen har hørt så meget, men hende her havde selv en pige chihuahua på 3år, og hun ku godt med børn.

hun havde selv en dreng som ikk var så gammel.

Hej hej...
Vi har en gul labrador tæve på snart 9 år og en brun labrador han på 1½ år.
Ser desværre bare så tit, at folk køber en hund pga udseenet og moden, hvor det så desværre ofte ender galt. Det kan tit komme bag på folk, at hunde et et selvstændigt væsen, der skal opdrages hver dag på netop sin og sin races måde og behov.
Også er det en HUND og ikke et barn
(var IKKE ment til dig HeY, men bare gereralt)

Hjælper fx ikke noget at give en chihuahua en hård og fast opdragelse, som en Rotweiler bør have, når en chihuahua er meget føre-syg og har nemt ved at blive nervøs.
Bør nok også tænke på om folks planlagte hund er en hund, der har et fast gen for at give lyd fra sig, når der kommer fremmede ell bare aflyst, hvis man bor i lejlighed osv osv.

Det er bare nogle tanker, jeg får,når folk køber hund.... Har folk GENERELT læst og tænkt det hele nok igennem...

Og igen HeY, det var ikke ment personligt til dig

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.