Hund-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
32 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

HeY

Mig og min kæreste er i gang med at købe hund, vi var ude at se den idag, og vi var solg med det samm, (nok mest mig ) - får det er jo en slags pige hund heh ..

det er en pige, så vil høre jer om i har et sødt pige navn ??? -
vi har selv tænkt på navnet Chica som betyder pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Diana...

Ihh hvor er det dejligt hunde er skønne
Hvad rase er det?

Knus Diana

Anmeld

13. januar 2009

FrkC

Hvor spændende.. Har selv hund.. Uuuh sødt pigenavn...???
Hva med Athea, Akela, Geisha, Tequila eller såen noget..? Ellers prøv at google hundenavne.. Så kommer der en hel masse op.. Hva race er det..?

Anmeld

13. januar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Ihh hvor er det dejligt hunde er skønne
Hvad rase er det?

Knus Diana

heh .

Ja i vil nok grine - men det er en Chihuahua

Anmeld

13. januar 2009

HeY

brandt-camilla skriver:

Hvor spændende.. Har selv hund.. Uuuh sødt pigenavn...???
Hva med Athea, Akela, Geisha, Tequila eller såen noget..? Ellers prøv at google hundenavne.. Så kommer der en hel masse op.. Hva race er det..?

Tak for forslagene ..
det er en Chihuahua

Anmeld

13. januar 2009

FrkC

Ja det er en rigtig pigehund.. Men en dejlig lille en.. Korthåret eller langhåret..?

Anmeld

13. januar 2009

HeY

brandt-camilla skriver:

Ja det er en rigtig pigehund.. Men en dejlig lille en.. Korthåret eller langhåret..?

Moren er kort .- faren er lang.
men ejeren er næsten 100 på det blir en mellem ting

Anmeld

13. januar 2009

Diana...

HeY skriver:

heh .

Ja i vil nok grine - men det er en Chihuahua

Ja jeg griner ha ha... men der er da nogen af dem der er fine
Men bare i glade for den det det vigtigste så det lige meget hvad jeg synes ha ha. Men er glad for du får dig noget som kan få tankerne lidt væk fra graviditeten så du måske har lidt nemmer ved at blive gravid

Hvornår får i så den lille hund?

Knus Diana

Anmeld

13. januar 2009

Mikkelmusen

Hej
Dejligt at i skal have hund.
Nu skriver jeg ikke det her for at ødelægge din drøm eller glæde, men chihuahua er ikke er den race der er mest glad for små børn. Selvfølgelig kan man opdrage en hund osv, men en chihuahua vil næsten altid blive behandlet som en skødhund og når der kommer en lille ny baby, vil den ofte blive jaloux og føle sig overset selvom du gør alt for at gøre som før i fik baby.

Vi har selv haft chihuahua, og hende havde vi 2 år før vi fik vores datter. I starten gik det rigtig godt og hun viste interesse for vores datter, og var ikke truende eller noget. Men da vores datter begyndte at kunne kravle følte hunden sig pludselig meget i fare-zonen i og med at de jo var i samme højde, og nu kunne vores datter kravle hen til hende. Vi forsøgte at "lære" vores datter at være sød ved hunden og omvendt. Men efter noget tid med knurren og gøen når hun kom for tæt på, endte det til sidst med at hunden bed vores datter i hovedet. Og så var der ikke så meget at gøre derfra.

Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre, men i skal virkelig bruge tid og kræfter på at opdrage hunden, for ingen har jo lyst til at aflive hunden. Det kan jo også ske med andre racer, men chihuahua er bare ikke glad for småbørn. Læs evt her :

http://www.hundeleksikon.dk/ der kan man vælge racen og gå ind og læse mere om social kontakt osv.

Du må ikke misforstå mig, chihuahua er en skøn hund, og jeg håber vi en dag kan få chihuahua igen. Men du skal virkelig sætte dig ind i hvad du har med at gøre. Håber ikke jeg har skræmt dig.

Knus

Anmeld

13. januar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Ja jeg griner ha ha... men der er da nogen af dem der er fine
Men bare i glade for den det det vigtigste så det lige meget hvad jeg synes ha ha. Men er glad for du får dig noget som kan få tankerne lidt væk fra graviditeten så du måske har lidt nemmer ved at blive gravid

Hvornår får i så den lille hund?

Knus Diana

Kan godt forstå du griner lidt - det var os derfor jeg skrev mest mig heh ..
Ja, det hjælper nok en del, for så har jeg jo noget at gå op i for uden min skole.
det bliver rigtig dejligt

På Torsdag eller Fredag ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.