Hvorfor vil hun ikke putte/sove sammen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

SussieThyssen

Den lykkelige skriver:

Min skønne datter er 6 måneder idag  
Men hun har siden hun var helt lille aldrig kunne sove hvis hun f.eks. bare bliver lagt i en sofa eller i armene eller lignende..
Jeg kunne SÅÅÅ godt tænke mig at hun ville sove hos mig nogen gange.. eller måske bare i sofaen sammen mig i en af hendes lure i løbet af dagen.. Men hun vil bare IKKE  Synes det kunne være såååå hyggeligt!!
Kan se på dem i min mødre gruppe at de bare kan lægge deres i sofaen, en fremmed seng eller lignende også falder de i søvn.. eller i deres arme når de ammer..  Hvad har jeg gjort galt?? Eller er der bare nogle børn der ikke gider det??
Kan det være fordi hun er flaske barn.. Håber håber håber hun en dag har lyst til at putte hos mig  Der er da bare ikke noget mere hyggelig eller fredfyldt en sådan en sovende baby..

Sådan har jeg selv og min mellemste altid været.

Må man så bede om en seng og fred.

Tror bare at du må leve med at du har et barn, der har brug for fred og sit eget space.
Og så må du håbe på, at den næste (hvis du skal have en mere en dag) bliver en rigtig puttegris.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Ha ha ha skønt med sådan en sur unge  
Nå ok ja så er det ikke ens.. gry kan ikke ligge mere end 5-10 min alene på gulvet/kravlegården..

Ej Camille er faktisk ret god til at lege selv, men kommer også tit hen og vil snakke/lege. Hun er helt vild med alle de ting, som ikke er legetøj, så hun er overalt!!

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

SussieThyssen skriver:

Sådan har jeg selv og min mellemste altid været.

Må man så bede om en seng og fred.

Tror bare at du må leve med at du har et barn, der har brug for fred og sit eget space.
Og så må du håbe på, at den næste (hvis du skal have en mere en dag) bliver en rigtig puttegris.

Kærligst
Sussie

Hi hi
Ja vi må håbe der kommer en rigtig puttegøj næste gang.. selvom det så nok bliver noget sværere.. Så har man jo også Gry.. Men altså nu må vi se.. men ja må bare acceptere det er sådan og at det nok bare er forskelligt fra barn til barn..

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

Lunae skriver:

Ej Camille er faktisk ret god til at lege selv, men kommer også tit hen og vil snakke/lege. Hun er helt vild med alle de ting, som ikke er legetøj, så hun er overalt!!

Hi hi ja det er sjovt som alt det der IKKE er meningen til at lege med bare så SÅÅÅ meget sjovere..

Anmeld

28. august 2011

Dansker I Holland

Den lykkelige skriver:

Ja det er rigtig.. ville også hellere have det er sådan her end at hun SLET ikke kunne andet end sove hos en.. men altså baaaare lige engang imellem ville være skønt!!

Enig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.