Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min skønne datter er 6 måneder idag Men hun har siden hun var helt lille aldrig kunne sove hvis hun f.eks. bare bliver lagt i en sofa eller i armene eller lignende.. Jeg kunne SÅÅÅ godt tænke mig at hun ville sove hos mig nogen gange.. eller måske bare i sofaen sammen mig i en af hendes lure i løbet af dagen.. Men hun vil bare IKKE Synes det kunne være såååå hyggeligt!! Kan se på dem i min mødre gruppe at de bare kan lægge deres i sofaen, en fremmed seng eller lignende også falder de i søvn.. eller i deres arme når de ammer.. Hvad har jeg gjort galt?? Eller er der bare nogle børn der ikke gider det?? Kan det være fordi hun er flaske barn.. Håber håber håber hun en dag har lyst til at putte hos mig Der er da bare ikke noget mere hyggelig eller fredfyldt en sådan en sovende baby..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min datter er lige straks 11 måneder, og hun sover bestemt heller ikke hvor som helst. Hun sover i barnevogn om dagen og sin egen tremmeseng om natten. Jeg ville da også ønske at Isabella ville putte med mig, men vælger at synes det vigtigste er at hun bare sover SÅ godt og altid har gjort detDe er bare så forskellige de småCarina
FruStolpe skriver: Min datter er lige straks 11 måneder, og hun sover bestemt heller ikke hvor som helst. Hun sover i barnevogn om dagen og sin egen tremmeseng om natten. Jeg ville da også ønske at Isabella ville putte med mig, men vælger at synes det vigtigste er at hun bare sover SÅ godt og altid har gjort detDe er bare så forskellige de småCarina
Ja du har nok ret.. Håber bare en dag hun har lyst.. når jeg ser alle de billeder folk ligger ind med nyfødte der sover på brystet osv.. årh mit hjerte smelter.. ville jeg sååå gerne!!Men ja kan godt undre mig over de andres bare kan "lægges".. Forleden vi var hos nogle venner (de har en på 1 år).. så var vores datter rigtig ked i vognen.. vildt træt men ville ikke sove.. skal vugges/vippes før hun sover.. Så sagde hende vi var hos "i kan bare lægge hende ind i (deres barns) seng".. Tænkte bare med mig selv" shit så skal vi da nok få problemer".. ville hun aldrig kunne.. Nyt, fremmed og vigtigst af alt.. vugger/vipper ikke..
Den lykkelige skriver: Min skønne datter er 6 måneder idag Men hun har siden hun var helt lille aldrig kunne sove hvis hun f.eks. bare bliver lagt i en sofa eller i armene eller lignende.. Jeg kunne SÅÅÅ godt tænke mig at hun ville sove hos mig nogen gange.. eller måske bare i sofaen sammen mig i en af hendes lure i løbet af dagen.. Men hun vil bare IKKE Synes det kunne være såååå hyggeligt!! Kan se på dem i min mødre gruppe at de bare kan lægge deres i sofaen, en fremmed seng eller lignende også falder de i søvn.. eller i deres arme når de ammer.. Hvad har jeg gjort galt?? Eller er der bare nogle børn der ikke gider det?? Kan det være fordi hun er flaske barn.. Håber håber håber hun en dag har lyst til at putte hos mig Der er da bare ikke noget mere hyggelig eller fredfyldt en sådan en sovende baby..
Ja .. Oscar har heller aldrig ville putte hos mig .. Heller ik da han var lille .. Eller han kunne sagtens falde i søvn i mine arme da han var en mdr. men da han blev 2- 3 mdr. var det slut ..
morethanperfect skriver: Ja .. Oscar har heller aldrig ville putte hos mig .. Heller ik da han var lille .. Eller han kunne sagtens falde i søvn i mine arme da han var en mdr. men da han blev 2- 3 mdr. var det slut ..
Nå ok så er jeg ikke den eneste.. det er bare så øv!!
William er 5 mdr og vil heller ikke sove hvor som helst.. Da han var helt lille ville han gerne sove ved mig og i sofaen, men det er for længst slut! Han vil heller ikke sove i sin lift indenfor, så når vi er ude er jeg tvunget til at have barnevognen med.. Synes også det er træls, men på den anden side har han også bedst af at være ude
Præcis det samme her !
Hun havde dog et par uger da hun var 6 - 7 måneder , hvor hun KUN kunne falde i søvn i vores arme .. Der havde hun opdaget at vi "forlod" hende .. Men det fik vi så lavet om på igen .. Det var sgu for hårdt for ryggen
Det kan være det kommer, men jeg kan godt sige til dig. NYD det så længe det varer, fordi min datter vil bare IKKE falde i søvn andre steder end i mine arme og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, da hun osse er ved og få tænder, PLUS hun har seperationsangst Og det er MEGA hårdt at hun hænger på mig hele tiden..
Men ja du har ret, det er MEGA hyggeligt at sove med de små
Maja_4000 skriver: Præcis det samme her ! Hun havde dog et par uger da hun var 6 - 7 måneder , hvor hun KUN kunne falde i søvn i vores arme .. Der havde hun opdaget at vi "forlod" hende .. Men det fik vi så lavet om på igen .. Det var sgu for hårdt for ryggen
Hvordan vænnede i hende fra det?? Ja det må være super hårdt for ryggen!!
Fru.F.O.N.2011 skriver: Det kan være det kommer, men jeg kan godt sige til dig. NYD det så længe det varer, fordi min datter vil bare IKKE falde i søvn andre steder end i mine arme og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, da hun osse er ved og få tænder, PLUS hun har seperationsangst Og det er MEGA hårdt at hun hænger på mig hele tiden.. Men ja du har ret, det er MEGA hyggeligt at sove med de små
Ja det er rigtig.. ville også hellere have det er sådan her end at hun SLET ikke kunne andet end sove hos en.. men altså baaaare lige engang imellem ville være skønt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128