Hvorfor vil hun ikke putte/sove sammen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Den lykkelige

Rødhætte skriver:

William er 5 mdr og vil heller ikke sove hvor som helst.. Da han var helt lille ville han gerne sove ved mig og i sofaen, men det er for længst slut! Han vil heller ikke sove i sin lift indenfor, så når vi er ude er jeg tvunget til at have barnevognen med.. Synes også det er træls, men på den anden side har han også bedst af at være ude

Ja det er godt at have et fast sted de kender når man er ude.. vi har også vognen med over alt.. og er vi et sted man ikke kan slbe hjul og stel med indenfor.. så tager vi bare kassen.. den kan man sidde med på benene og vugge..  men ville godt nok meget gerne være fri for at skulle vippe/vugge hele tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Hvordan vænnede i hende fra det?? Ja det må være super hårdt for ryggen!!

Vi var bare hårde i et par dage .. Og lagde hende i sengen .. Det var nogle lange aftener .. Men det virkede

Anmeld

27. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Min skønne datter er 6 måneder idag  
Men hun har siden hun var helt lille aldrig kunne sove hvis hun f.eks. bare bliver lagt i en sofa eller i armene eller lignende..
Jeg kunne SÅÅÅ godt tænke mig at hun ville sove hos mig nogen gange.. eller måske bare i sofaen sammen mig i en af hendes lure i løbet af dagen.. Men hun vil bare IKKE  Synes det kunne være såååå hyggeligt!!
Kan se på dem i min mødre gruppe at de bare kan lægge deres i sofaen, en fremmed seng eller lignende også falder de i søvn.. eller i deres arme når de ammer..  Hvad har jeg gjort galt?? Eller er der bare nogle børn der ikke gider det??
Kan det være fordi hun er flaske barn.. Håber håber håber hun en dag har lyst til at putte hos mig  Der er da bare ikke noget mere hyggelig eller fredfyldt en sådan en sovende baby..

Camille gider heller ikke at putte, overhovedet! Kun når hun er syg. Jeg synes også det kunne være ekstremt hyggeligt, men hun vil bare ikke.. Tror bare at nogle børn er sådan!!

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

Lunae skriver:

Camille gider heller ikke at putte, overhovedet! Kun når hun er syg. Jeg synes også det kunne være ekstremt hyggeligt, men hun vil bare ikke.. Tror bare at nogle børn er sådan!!

Ja det kunne være så vildt hyggeligt!! Men er lidt glad for jeg ikke er alene.. (selvom det også er synd for dig).. Men synes bare alle andre sidder der med sovende fredfyldte babyer  Og min lille Gry som bare skriger hvis jeg kommer for "tæt" og det bliver for klaustrofobisk..

Anmeld

27. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Ja det kunne være så vildt hyggeligt!! Men er lidt glad for jeg ikke er alene.. (selvom det også er synd for dig).. Men synes bare alle andre sidder der med sovende fredfyldte babyer  Og min lille Gry som bare skriger hvis jeg kommer for "tæt" og det bliver for klaustrofobisk..

Camille har bare alt for meget krudt i røven - det er helt vildt! Hun er alle steder og man kan ikke sidde med hende i et sekund, før der skal ske noget nyt

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

Camille har bare alt for meget krudt i røven - det er helt vildt! Hun er alle steder og man kan ikke sidde med hende i et sekund, før der skal ske noget nyt

Det lyder FULDSTÆNDIG som Gry.. Idag var vi flere timer ude og gå (til et sted hjemme ved os hvor der er fugle i indhegning/bure).. Vi fodrede ænder og kigge på alle de fugle.. bagefter køer og heste og hun var helt oppe og ringe.. Så kom vi hjem og hun begyndte på den sædvanlige måde hu er når hun ikke gider noget "eeeehhhh, eeeehhh, eeeehhhh" siger hun HELE tiden.. Ok så ud hos nogle bekendte.. fuld fart over hende.. Så kom vi hjem... "Eeeehhh, eeehhh, eeehhh" igen igen igen... Så tog vi ud og handlede og hun sad i vognen og stor hyggede sig selvom hun kun har sovet 2 x 25/30 min.. lige så snart vi kom hjem begyndte det igen.. Ihhhh dn krudt ugle  Lyder meget ens med Camille  

Anmeld

27. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Det lyder FULDSTÆNDIG som Gry.. Idag var vi flere timer ude og gå (til et sted hjemme ved os hvor der er fugle i indhegning/bure).. Vi fodrede ænder og kigge på alle de fugle.. bagefter køer og heste og hun var helt oppe og ringe.. Så kom vi hjem og hun begyndte på den sædvanlige måde hu er når hun ikke gider noget "eeeehhhh, eeeehhh, eeeehhhh" siger hun HELE tiden.. Ok så ud hos nogle begyndte.. fuld fart over hende.. Så kom vi hjem... "Eeeehhh, eeehhh, eeehhh" igen igen igen... Så tog vi ud og handlede og hun sad i vognen og stor hyggede sig selvom hun kun har sovet 2 x 25/30 min.. lige så snart vi kom hjem begyndte det igen.. Ihhhh dn krudt ugle  Lyder meget ens med Camille  

Ja, sådan er Camille også, hvis hun keder sig

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

Lunae skriver:

Ja, sådan er Camille også, hvis hun keder sig

Lige præcis..  Kan du heller ikke være hjemme med hende i "længere" tid?? altså så skal du finde på en hel masse i hvert fald??

Anmeld

27. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Lige præcis..  Kan du heller ikke være hjemme med hende i "længere" tid?? altså så skal du finde på en hel masse i hvert fald??

Faktisk er hun okay, når hun er frisk, men så snart hun bliver det mindste træt, så skal der bare ske en masse.. I virkeligheden er hun ret god til at aktivere sig selv, men fx her til aften, der har hun bare været sur sur sur!!

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

Lunae skriver:

Faktisk er hun okay, når hun er frisk, men så snart hun bliver det mindste træt, så skal der bare ske en masse.. I virkeligheden er hun ret god til at aktivere sig selv, men fx her til aften, der har hun bare været sur sur sur!!

Ha ha ha skønt med sådan en sur unge  
Nå ok ja så er det ikke ens.. gry kan ikke ligge mere end 5-10 min alene på gulvet/kravlegården..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.