At lukke et kapitel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

otlitrom

december-babyen skriver:

Hvor er den lille Boas dog fantastisk dejlig og smuk

Virkelig smuk beretning og hvor er det skønt at høre at i fik lukket et kapitel i jeres gamle livs "bog"

Tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

otlitrom

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Årrrh tudegris her Men hvor er det bare godt for jer at I fik lukket det kapitel i jeres liv, for at tage hul på et nyt Hvor er han dog bare smuk ham Boas smiler... Det har I gjort godt

Mange knus og varme tanker fra Sussie

Tusind tak for de søde ord!

Anmeld

28. august 2011

otlitrom

Line11 skriver:

Jeg vil lige starte med at sige, at jeres lille søn da bare er guddommelig dejlig!! 

Jeg er glad for du vil dele dine tanker. Det er så dejligt at høre, at nogle har haft det lige som én selv - med en lykkelig slutning..! Jeg kan virkelig godt forstå, at I havde brug for at få lukket et kapitel, som har betydet rigtigt meget i jeres liv. 

Jeg kan se du startede med medicinen d. 25. august sidste år. I går, d. 25. august 2011, startede jeg på næsespray også med henblik på ICSI... Jeg tager det som et lykke-tegn  

Knus Line 

Jeg håber I gør os kunsten efter. Det er en hård kamp, men jeg lover den er det hele værd!

Held og lykke! Jeg håber du opdaterer, når der er gevinst og at medicinen ikke er for hård ved dig!!

Anmeld

28. august 2011

otlitrom

baby84 skriver:

Puha..det kunne mine hormoner ikke klare... men det er gode tåre for det giver håb til os andre. Hvor var det et dejligt indlæg. Tillykke med din status som mor. Det må være for vildt..

Det ér fantastisk at være mor, alt andet ville være at lyve. Og jeg er så glad for at I kan se det som motivation og at det øger håbet, for det ville ikke være rart, hvis I følte jeg viftede foran Jer med noget på den ubehagelige måde. Mit ønske var blot at vise det kan lade sig gøre - og det er jeg glad for I kan se!

Jeg glæder mig tl at høre, når det er lykkes for Jer andre! Jeg følger jer, selvom jeg ikke skriver så tit i debatten. Jeg hepper på Jer!!

Anmeld

28. august 2011

helora

Hvor er det smukt Jeg er så glad for, at jeres historie endte lykkeligt  Og hvor er jeres dreng dejlig.

Anmeld

28. august 2011

Ni-ko-li-ne

Tante K græder lidt nu.... Smukt Anna, simpelthen smukt!

Anmeld

28. august 2011

otlitrom

helora skriver:

Hvor er det smukt Jeg er så glad for, at jeres historie endte lykkeligt  Og hvor er jeres dreng dejlig.

Tusind tak! Han er verdens dejligste dreng - og jeg tuder stadig lidt over at han er vores og det lykkedes

Anmeld

28. august 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

Tante K græder lidt nu.... Smukt Anna, simpelthen smukt!

Tante K må ikke græde! Boas og mor er glade for at have tante K! Og vi GLÆDER os til at ses, lige om snart!

Anmeld

28. august 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Tante K må ikke græde! Boas og mor er glade for at have tante K! Og vi GLÆDER os til at ses, lige om snart!

Og Tante K er enormt glad for at have Tante A og Boas Becker!!!

Anmeld

28. august 2011

Lou87

Nu har jeg ikk selv oplevet og sku igennem sådan en kamp, så vil nok aldrig ku sige jeg "forstår dig".. Men hvor var det dog en smuk fortælling, den går li i hjertet
Og man kan da kun blive SÅ glad på jeres vejne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.